לא פחות משמונה רמות גימור שונות של מיצובישי אאוטלנדר 2025 החדש הושקו היום בישראל, ככל הנראה מדובר בנתון שיא, בטח בשנים האחרונות. אחד מרכבי השבעה מושבים הפופולאריים ביותר בישראל שכבר מכר כאן כ-70,000 יחידות (18,000 מתוכם מהדור הרביעי והנוכחי) התחדש בקטנה מבחינת עיצוב, אקוסטיקה ותא הנוסעים.
לצד עדכוני העיצוב יש גם מערכת שמע אופציונלית חדשה של Yamaha עם 8 או 12 רמקולים, כולל שימוש בחומרים לשיפור הבידוד. עוד דברים שעודכנו בתא הנוסעים: הקונסולה המרכזית בין המושבים, משטח הטעינה, משענת היד, צג המולטימדיה גדל ל-12.3 אינץ׳ והוא כולל מעכשיו חיבור אלחוטי ל-Android Auto ו-Apple CarPlay. יש גם שקעי USB Type C חדשים ועוד.
גם הגריל הקדמי עוצב מחדש, הקפיצים, הבולמים ומוטות המייצבים כוילו מחדש, אבל המנוע נותר זהה: בנזין 2.5 ליטרים, 181 כ״ס ו-25 קג״מ ב-3,600 סל״ד ששודך לתיבה רציפה.
מבחוץ, הוא התאריך בסנטימטר שלם ואורכו עומד כעת על 472 ס״מ. ניתן לבחור מבין חישוקי 18 או 20 אינץ׳, תלוי ברמת הגימור. בסיס הגלגלים נותר זהה ועומד על 270 ס״מ, אחד פחות מהמתחרה הישיר שלו על פסגת הקטגוריה – צ׳רי טיגו 8 פרו, מה שאומר אגב, ש… שניהם לא מציעים יותר מדי מרווח לנוסעי השורה השלישית.
שאר המידות: 1862 מ"מ רוחב, 1745 מ"מ גובה (1748 מ"מ עם מסילות הגג) 210 מ"מ מרווח גחון (214 מ"מ עם חישוקי ה-20 אינץ׳) ונפח תא מטען הנע בין 197-1477 ליטרים, תלוי כמה שורות מושבים קיפלתם.
קחו אוויר, השתדלתי לקצר. אז ככה:
גרסת הכניסה Intense שיקרה ב-2,000 ש״ח בלבד מגרסת הכניסה של צ׳רי טיגו 8 פרו, תשווק עם לא פחות מ-11 כריות אוויר, כל מערכות הסיוע לנהיגה, צג המולטימדיה החדש, יחידות תאורת לד, קיפול מראות חשמלי ומערכת שמע של Yamaha עם 8 רמקולים. מה חסר? דברים די אלמנטריים כמו בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לתיקון ושמירה על נתיב הנסיעה שחייבת לבוא כסטנדרט בשנת 2025. ככה זה כשמדובר בגרסת בסיס שתשווק בעיקר לציי רכב.
אבל, אם תרצו להתפנק קצת, אז תוכלו לבחור את אחת משבע רמות הגימור הנוספות:
גרסת Executive מוסיפה מערכות בטיחות שהיינו צריכים לפגוש כבר בגרסת הבסיס, כמו תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית, לצד תאורת ערפל מסוג לד מלפנים ושני שקעי USB נוספים. בקיצור, אם אתם לא בקטע של פינוקים אלא נטו מה שצריך – זאת הגרסה בשבילכם.
רמת הגימור השלישית Instyle משדרגת את החישוקי מ-18 ל-20 אינץ׳, מוסיפה גג פנורמי (לא נפתח), חימום למושבים מלפנים, כניסה והנעה ללא מפתח ומשטח טעינה אלחוטי לנייד.
הלאה, ממשיכים: רמת הגימור הרביעית, Premium, מוסיפה מושבי עור מלאכותי, מערכת ניווט שלא תעשו בה שימוש כי היי – יש לכם ווייז!, אבל מה שיותר מעניין זה מושב נהג מתכוונן חשמלית ולוח מחוונים דיגיטלי (סופסוף) בגודל 12.3 אינץ׳.
רמת הגימור החמישית במספר, Luxury 2×4 מוסיפה זיכרונות למושב הנהג, אוורור למושבים מלפנים, מצלמות היקפיות 360°, איזור נוסף לבקרת האקלים (שלושה בסה״כ) ופתיחה חשמלית של דלת תא המטען.
גרסאות ההנעה הכפולה מתחילת ברמת הגימור Luxury 4×4 ושם תקבלו… הנעה כפולה בטכנולוגיית S-AWC של מיצובישי, כולל בורר עם שישה מצבי נהיגה ובקרת ירידה במדרון לשבילי הקק״ל הלבנים שבהם תסעו בסופי השבוע.
גרסת הקצה של מיצובישי אאוטלנדר 2025 החדשה מבחינת אבזור היא Luxury TTH 2×4 המוסיפה על רמת ה-Luxury שמתחתיה בין השאר גם חימום למושבים מאחור, מושב חשמלי לנוסע מלפנים ו-12 רמקולים למערכת השמע של Yamaha.
לגרסה הזאת יש גם גרסת הנעה כפולה, Luxury 4×4 TTH S-AWC שמוסיפה גם צביעה דו גוונית.
מחירים:
רמת גימור | הנעה | מחיר |
מיצובישי אאוטלנדר Intense | קדמית | 191,990 ש"ח |
מיצובישי אאוטלנדר Executive | קדמית | 204,990 ש"ח |
מיצובישי אאוטלנדר Instyle Plus | קדמית | 210,990 ש"ח |
מיצובישי אאוטלנדר Premium Plus | קדמית | 223,990 ש"ח |
מיצובישי אאוטלנדר Luxury Plus 2×4 | קדמית | 238,990 ש"ח |
מיצובישי אאוטלנדר Luxury TTH 2×4 Plus | קדמית | 248,990 ש"ח |
מיצובישי אאוטלנדר Luxury TTH 4×4 Plus S-AWC | קדמית | 248,990 ש"ח |
מיצובישי אאוטלנדר Luxury TTH 4×4 S-AWC (דו גווני) | כפולה | 256,990 ש"ח |
תמונות: ארט גרפונקל. סתם נו, מיצובישי.
כתיבת תגובה