לובינסקי מתחילה במכירה מוקדמת ל-3008 היברידי נטען
loader image

לובינסקי מתחילה במכירה מוקדמת של הפיג׳ו 3008 היברידית נטענת

קריאה

המהפכה החשמלית של פיג׳ו מעלה הילוך

מהפכת הרכב החשמלי בישראל מקבלת חיזוק צרפתי נוסף מכיוון פיג׳ו, שעתידה להשיק בשבועות הקרובים את ה-e2008 ה-100% חשמלית: חברת לובינסקי, יבואני פיג׳ו, סיטרואן ואופל, הודיעה כי תחל במכירה מוקדמת של פיג׳ו 3008 בגרסה היברידית נטענת (Plugin Hybrid), עם 225 ו-300 כ״ס ולראשונה גם עם הנעה כפולה 4×4.

הגרסה החזקה יותר, ה-3008 ברמת גימור GT שתשווק תחת השם PHEV4, משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים לביו שני מנועים חשמליים שמפיקים יחד כ-300 כ״ס ומומנט משולב די מרשים של 53 קג״מ, מה שיזניק אתכם מעמדת הטעינה ל-100 קמ״ש בתוך 5.9 שנ׳. וזה SUV בגודל בינוני, כן? על הגרסה הזאת לובינסקי שמו תג מחיר של 254,990 ש״ח לפני הנחות.


אם תרצו לחסוך משהו כמו 37,000 ש״ח אז כדאי שתדעו שהגרסה השניה, בעלת הנעה קדמית עם מנוע 1.6 טורבו בנזין ומנוע חשמלי מפיקה 225 כ״ס ו-36.7 קג״מ. על הנייר מדובר בביצועים לא רעים בכלל, אבל כמו בכל רכב היברידי נטען, הביצועים יורדים כשהסוללה מתרוקנת. לכן, בשני הדגמים יש סוללה בהספק של 13.2kW המאפשרת נסיעה של עד, עם דגש על עד, 63 ק״מ בתקן WLTP. בפיג׳ו יודעים לספר שהסוללות מצוידות במערכת בקרת טמפרטורה נפרדת המספקות טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל תנאי מזג אוויר כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע הבנזין יופעל לשם הטענת הסוללה.

בכל הקשור לאבזור ובטיחות, שני הדגמים מציעים רשימה די מכובדת: התרעה על עירנות נהג, התרעה לניטור מרחק מלפנים, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת כולל תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה, בלימה אקטיבית בטווח מהירויות מורחב (עד 140 קמ"ש), זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט.

וככה היא נראית בבדיקת רנטגן

מה עם הפינוקים? בבקשה: בקרת אקלים מפוצלת, ממשק Apple Car Play, מראות צד מתקפלות חשמלית (ימנית מתכווננת מטה בנסיעה לאחור), טעינה אלחוטית לנייד (במכשירים תומכים), שילוב בד ועור מלאכותי במושבים בדלתות ובמשענות היד, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית (עם תנועת הרגל), תאורת 'לד' בתא הנוסעים, חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, חישוקי 19 אינץ' ועוד.

ברמת האבזור GT מקבלים גם גג בצבע שחור, מושבים ודיפון דלתות בריפוד עור מלאכותי משולב אלקנטרה (ממש כמו ברכבי יוקרה), מערכת עיסוי במושבים הקדמיים, אגזוז בגימור כרום, מראות חיצוניות בגימור שחור, פנסים קדמיים FULL LED ופנסי ערפל עם פונקציית עקיבת פניה ועוד.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו