פיג׳ו חשפה את גרסת מתיחת הפנים של ה-3008, ה-SUV הקומפקטי הפופולארי שמכר בישראל כ-13,000 יחידות עד היום (מאז הושק הדגם הראשון) ו-800,000 בסה״כ בעולם כולו מאז הושק לראשונה במאי 2008. אז מה מחכה לנו בגרסה העדכנית: מבחוץ תפגשו גריל בעיצוב עדכני וללא מסגרת, עם ״שפם״ חתולי מתחת לפנסי הלד בחזית ״שבלעו״ את פנסי הלד, ולמעשה ממלאים את תפקידם.
מתחתם יש ״ניבי״ לד עם לוק של חיית טרף. גם החלק האחורי זכה לפנסי לד בסגנון טפרים ואפילו אור הרוורס שודרג ללד. חישוקי ״18 ו-״19 בעיצוב יהלום, תורמים את חלקם לעיצוב העדכני. לאלו מכם שמתקשים להחליט כדאי לדעת שיש לכם שבעה צבעים לבחור מהם. שיהיה לכם בהצלחה.
הלקוחות של רשת ״הכל לערס״ ישמחו לדעת שבפיג׳ו החליטו לפנק בחבילת Black Pack אופציונלית, שתצבע לכם בשחור את הגריל הקדמי, עיטורים שחורים בין הדלת לכנף הקדמית, פסי העמסה, פסי גג שחורים, ספוילר אחורי, סף טעינה בתא המטען, מגבים, גימורים בחלק התחתון של הדלתות ועיטורים שחורים בגלגלים.
בפנים לא תמצאו מייקאובר דרמטי. ה-i-Cockpit המעולה של פיג׳ו קיבל מסך משודרג כשלצידו צג מולטימדיה בגודל ״10 עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בפיג׳ו לא שכחו גם משטח טעינה אלחוטי ובגרסאות ה-GT תוכלו לבחור בין מצב נהיגה רגיל, חסכוני וספורטיבי באמצעות בורר ייעודי.
המנועים מוכרים לנו היטב מהדגמים הקיימים כיום. מנוע הבנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים, מוגדש, המפיק 130 כ״ס, מומנט מירבי של 23.5 קג״מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, יהיה גרסת הכניסה. אם תרצו עוד קצת כוח אז תוכלו לשדרג ל-1.6 ליטרים טורבו 4 צילינדרים, המפיק 180 כ״ס ומומנט מירבי של 25.5 קג״מ כבר ב-1,800 סל״ד. חובבי הדיזל יוכלו לבחור בגרסת ה-1.5 ליטרים HDI, גם הוא עם 130 כ״ס, מומנט של 30.6 קג״מ ותיבת 8 הילוכים אוטומטית.
ה-3008 תגיע גם בגרסה היברידית נטענת. גרסת HYBRID4 300 e-EAT8 עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים וטווח של 59 ק״מ של נסיעה על חשמל בלבד לפי תקן WLTP, והספק משולב של 300 כ״ס הודות למנוע הבנזין ושני מנועים חשמליים, אחד על הסרן הקדמי ואחד על האחורי. גרסה היברידית נטענת נוספת היא ה-HYBRID 225 e-EAT8 בהספק של 225 כ״ס, המאפשרת נסיעה של עד 56 ק״מ, על המנוע החשמלי בלבד, הודות לסוללת 13.2kWh הנמצאת בשתי הגרסאות.
מפרט הבטיחות כולל את כל המערכות הסטנדרטיות שהייתם מצפים למצוא ברכב כזה, כמו מערכת לשמירה על הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה ותחילת נסיעה, בלימה אוטונומית (5-140 קמ״ש) שיודעת לזהות רוכבי דו גלגלי, הולכי רגל, תמרורים ואפילו חיות. כן, כן, חיות. זה יהפוך את כל הקטע של הביקור בספארי להרבה יותר מהנה, לא?
ה-3008 העדכנית צפויה לנחות אצלנו במהלך החודשים הראשונים של 2021.
צילומים: פיג׳ו
כתיבת תגובה