עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל
loader image

עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל

קריאה
🇮🇱 השקה מקומית > לובינסקי השיקה את הדור החדש של MG HS

תלת פאזי

אם פעם היינו צריך לבחור בין מנוע בנזין רועש לחיים ירוקים נטולי ביצועים – MG HS החדש בא ואומר: למה לא גם וגם? וגם. הדור החדש של רכב הפנאי הסיני-בריטי מציע עיצוב רענן, רשימת אבזור נאה, ומבחר מערכות הנעה מהסוג שמביאות הרבה מאוד שקט למנהלי ציי רכב. אבל לא רק.

הדור החדש של MG HS מבוסס על פלטפורמה חדשה, הוא צמח במידות ונראה כאילו הרגע סיים אימון כשהוא אוחז בשייק קינואה בדרך החוצה. הוא התארך ב-9.6 ס"מ ל-467 ס״מ, התרחב ב-1.4 ס״מ ל-189 ס״מ ובסיס הגלגלים שלו, שכעת הוא מהנדיבים בקטגוריה, צמח ל-4.5 ס״מ. רק בגובה הוא נותר זהה: 166.5 ס״מ. ואם כל הנתונים הללו נשמעים כמו נתוני גדילה של נער מתבגר, זה בדיוק הווייב בתא הנוסעים: יותר מקום, יותר מרווח רגליים, ופחות מרפק בפרצוף מהאח הקטן מאחור.

עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל
MG HS החדש 2025

מילה על העיצוב, כי בכל זאת, מדובר בעניין של טעם אישי: הגריל בולט כמו בדגמים החדשים האחרים במשפחת MG, עם גריל בולט, יחידות תאורה עדכניות, וקו מתיחה שמזכיר קצת SUV מהחלומות, גואנגז’ו פינת ברמינגהם.

כל האופציות על השולחן

בניגוד לדור הקודם שהגיע בהנעת פלאג אין בלבד, הדור הנוכחי מציע כמעט את כל האפשרויות: בנזין ״טהור״, היברידי או פלאג-אין. בהמשך צפויה להצטרף גם גרסה 100% חשמלית. אז מה תרצו?

  • 1.5 טורבו בנזין – המפיק 170 כ"ס ו-28 קג״מ, משודך לתיבה כפולת מצמדים, 0-100 ב-9.6 שניות. אם אתם נוסעים מעט, כנראה שזאת הגרסה עבורכם, גם תרגישו נעים יותר בארנק.
  • היברידי (HEV) – שילוב של מנוע בנזין וחשמלי עם הספק משולב של 224 כ"ס ו-0-100 ב־7.9 שניות, סוללת 1.83 קוט״ש. בדיוק מה שצריך כדי להגיע ליום הורים בזמן – ובשקט.
  • פלאג-אין (PHEV) – הספק משולב של 272 כ"ס ו-37.2 קג״מ, טווח חשמלי של 109 ק"מ (WLTP) בזכות סוללה בקיבולת 21.4 קוט״ש וטעינה בתוך קצת יותר מ-3 שעות. תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב־6.8 שניות, עד למהירות מירבית של 190 קמ״ש.
עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל
MG HS החדש 2025

אבזור ובטיחות

כל הגרסאות של MG HS מגיעות ברמת גימור אחת בלבד – LUXURY, הכוללת בין השאר מסכי 12.3 אינץ’, אפליקציית iSmart המאפשרת לשלוט על המזגן ברכב כשאתם מתפנקים במזגן של הבית, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן רגל, מושבים מתכווננים חשמלית מלפנים כולל זיכרונות, פקודות קוליות, חישוקי 19 אינץ’, ואפילו מדרגות צד בגרסת הפלאג-אין – למקרה שתרצו להרגיש כמו בריינג׳ רובר.

מפרט הבטיחות מרשים כמו דנה אינטרנשיונל באירוויזיון: 7 כריות אוויר, התרעה על שטחים מתקים, תיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בפקקים, זיהוי תמרורים, בלימת חירום ועוד. הוא קיבל 5 כוכבים ב-Euro NCAP וציון בטיחות 5 של משרד התחבורה.

עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל
עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל

שורה תחתונה

MG HS החדש נכנס אל קטגוריית ה-C-SUV בעידן שבו כל רכב שלישי שנמכר בישראל מתחילת 2025 ועד היום הוא מהקטגוריה הזו ו-85% מהנתון הזה הם בעלי הנעת בנזין, היברידי או פלאג-אין. לובינסקי מחדירים מוצר ראוי בתמחור לא רע בכלל, אבל צפויה לו הרבה מאוד תחרות מצד ג׳אקו 7, טיגו 7 שלאחרונה גם כן קיבל גרסת פלאג-אין וכמובן קיה ספורטאז׳ שעשה קאמבק היברידי עם תג מחיר חדש ואטרקטיבי מבעבר. אין ספק שהולך להיות מעניין.

מחירים

דגםגרסהמחיר
MG HSבנזין172,888 ש"ח
MG HSהיברידי192,888 ש"ח
MG HSפלאג-אין 202,888 ש"ח

אחריות: 5 שנים לבנזין, 7 להיברידיות, ו-8 שנים לסוללה.

עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל
עם שלוש גרסאות הנעה: MG HS החדש הושק בישראל

תמונות: רונן טופלברג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו