טויוטה קורולה חוזרת
loader image

טויוטה קורולה חוזרת אלינו בגרסת סדאן, הפעם מיפן

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > לאחר שנה וחצי של היעדרות בגלל החרם של ארדואן: טויוטה קורולה חוזרת

הקאמבקורולה

כשארדואן חסם את הייצוא של טויוטה קורולה לישראל במאי 2024, הייתי בטוח שייקח למוח הישראלי כמה דקות כדי למצוא פתרון יצירתי שבכל זאת יאפשר את המשך השיווק שלה. אבל, מתוך כל השנאה של ארדואן כלפי העם בציון ולאחר כשנה וחצי של המתנה, מתרחש סופסוף ״הקאמבקורולה״. המשפחתית הפופולרית שמחזיקה בתואר ״המכונית הנמכרת בעולם בכל הזמנים״ עם למעלה מ-50 מיליון מכירות מאז הושקה לראשונה אי שם ב-1966, חוזרת אלינו הישר מפס הייצור של אחד ממפעלי טויוטה שביפן.

גם בישראל הקורולה הפכה לסיפור הצלחה, עם למעלה מ-315 אלף מסירות, כשלא מעט מהדגמים שחגגו כבר שני עשורים – עדיין נוסעים על כבישי ארצנו. את ההיעדרות של הקורולה בגרסת הסדאן הקלאסית מילאה בהצלחה הקורולה קרוס שהפכה באופן לא מפתיע לפופולארית עם כ-17,500 מסירות מאז שהושקה אצלנו בסוף 2022.

אז מה מחכה לנו בטויוטה קורולה החדשה? ראשית, היא תגיע בגרסה ״הספורטיבית״ של צפון אמריקה ותכלול בין השאר יחידת הינע היברידית עם מנוע בנפח 1.8 ליטרים, מערכת הבטיחות העדכנית של טויוטה, Safety Sense 3.0 שכוללת בין השאר זיהוי שטחים מתים ותנועה חוצה מאחור. לצד חזית בעיצוב קצת שונה וספורטיבי יותר, הבשורה הגדולה היא עדכוני OTA (עדכוני תוכנה אונליין ללא צורך לגשת למרכז שירות), ולדעתי מדובר בדגם הראשון של המותג בישראל שכולל את התכונה הסופר מתבקשת הזאת בשנת 2025.

השיווק של טויוטה קורולה 2025 צפוי להתחיל אצלנו כבר בנובמבר, אז גם נדע את המחירים. מעניין יהיה לראות כיצד יגיב הקהל הישראלי לקאמבק הזה, בשוק שהמשיך את המגמה של מעבר לדגמי קרוסאוברים, ביניהם הקורולה קרוס. למרות הכל, הקורולה היתה ונותרה מכונית המכוונת בעיקר לציי רכב, לצד קהל של לקוחות פרטיים ששומר לה נאמנות בדואית ומחליף קורולה בקורולה בקורולה…

תמונות: יצרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *