אאודי מציגה מתיחת פנים קלה ל-Q2 הקרוסאובר הקומפקטי ✎ CarBlog.co.il
loader image

מתיחת פנים לאאודי Q2

קריאה

שדרוג בנגיעות

ארבע שנים לאחר השקתו, אאודי מעדכנת את ה-Q2, הקרוסאובר הקומפקטי, ומאבזרת אותו עם החידושים האחרונים של המותג, כולל אופציה לפנסי מטריקס לד כ״כ חכמים שהם גם מאירים בצורה אופטימלית וגם יודעים לא לסנוור את הנהג המגיע ממול. מערכת ה-MMI בגודל ״8.3 לא שודרגה לגרסה החדשה והמוצלחת מאוד, אלא רק קיבלה עדכון גרסה ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. ״כפיצוי״, אפשר לקבל את לוח השעונים הדיגיטלי Virtual Cockpit בגודל ״12.3. מערכת השמע היא מבית Bang & Olufsen עם 14 רמקולים, בגרסה המאובזרת.

מבחוץ העיצוב השרירי והקשוח משהו נשמר, גריל חדש בחזית כולל עדכון קל לכונסי האוויר בחלק התחתון, קורה C נצבעה בשחור עם לוגו אאודי, ופגוש חדש מאחור. מאחור תוכלו לבחור בין שתי אופציות לאיתותי LED עוקבים, וכשתנעלו ותפתחו את ה-Q2 בגרסה החדשה, תקבלו מופע תאורת לדים בקטנה.

המידות שלה נותרו כמו של הדגם הנוכחי, מלבד תוספת של כמה מ״מ באורך ל-421 ס״מ. הרוחב (179 ס״מ) והגובה (154 ס״מ) נותרו ללא שינוי, כמו גם נפח תא המטען שעומד על 405 ליטרים או 1,050 ליטרים כשהמושבים האחוריים מקופלים. הגרסה החדשה תשווק בחמישה צבעים, ואם כבר מדברים על צבעים, אז יש גם תאורת אמביינט כאופציה.

בהיצע המנועים של ה-Q2 לא צפוי שינוי והיא תמשיך עם מנוע ה-1.5 ליטרים המפיק 150 כ״ס ומומנט מירבי של כ-25 קג״מ. בשלב זה לא דווח על גרסאות היברידיות נטענות, אולי כבר בדור הבא.

כסטנדרט, ה-Q2 צוידה במערכת שמירה על נתיב. עבור מערכת Audi Pre Sense המשתמשת ברדאר ומצילה את חייהם של לא מעט רוכבי קורקינטים חסרי זהירות (מניסיון…), תצטרכו להוסיף עוד כמה לירות. אם יישאר לכם עוד כסף בארנק, תוכל לקחת את חבילת Park המאפשרת ל-Q2 להיכנס ולצאת מחניות במקומכם, עצלנים שכמותכם!

צילומים: Audi

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו