קבוצת ג'ינרג'י משיקה מערכת ניהול טעינה לבתים משותפים
loader image

ג'ינרג'י משיקה מערכת ניהול טעינה לבתים משותפים

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > ג'ינרג'י משיקה מערכת ניהול טעינה לבתים משותפים

בית חכם

חברת ג'ינרג'י המספקת פתרונות טעינה פרטיים וציבוריים לרכבים חשמליים, משיקה פתרון לניהול נושא טעינת הרכבים החשמליים בבתים משותפים. באמצעות טכנולוגיה שיודעת לווסת ולחלק את העומסים, המערכת החדשה יודעת לנצל את יתרת זרם החשמל בבניין וע״י כך למנוע מצבים של חוסר יציבות ועומס יתר על התשתית. המערכת של ג'ינרג'י גם מנהלת את נושא גביית התשלומים ומזכה את ועד הבניין בצורה מרוכזת.

תמונה: Shutterstock

הפתרון החדש של ג'ינרג'י נותן מענה ללא מעט בעיות שצצו לצד הצמיחה ״האקספוננציאלית״ של שוק הרכב החשמלי בישראל, כמו:
1. חיבורים מאולתרים או כאלה שבוצעו ע״י בעלי מקצוע שאינם מוסמכים ומנוסים.
2. מגבלת זרם לבניין שאינה מאפשרת טעינה של מספר רכבים במקביל.
3. חיבור המטען הפרטי ללוח החשמל הדירתי, מה שמייקר לעיתים את תהליך ההתקנה באלפי שקלים והופך אותו לפחות כדאי.
4. קושי בהליך הגבייה הפרטני מול דיירי הבניין.

יצויין כי תשתית הטעינה המותקנת ע״י ג'ינרג'י מופרדת לחלוטין מזו של תשתית החשמל המסופקת לצרכים השוטפים והחיוניים של הבניין, ובמידת הצורך החברה תדאג להגדלת חיבור החשמל ללא עלות נוספת מצד דיירי הבניין, ואלו ישלמו דמי מנוי חודשיים בסך 30 ש״ח ואת החיוב בגין החשמל בפועל, כ-65 אגורות לקילוואט שעה. המחירים כוללים מע״מ.

ג׳ינרג׳י היא מחלוצות הטעינה החשמלית בישראל, החל מ-2008. ב-2013 היא רכשה את פעילות חברת Better Place ז״ל של שי אגסי, ולמעשה החלה את דרכה כשהיא משתמשת בתשתית שלה כדי לתת מענה לרשת הטעינה הציבורית. הפעילות של ג׳ינרג׳י מתרכזת בתחום פיתוח מוצרי חומרה ותוכנה לתחום הרכבים החשמליים ושירותים בתחום ניהול הטעינה שלהם.

לחברה רשת טעינה ציבורית הכוללת עמדות AC ו-DC מהירות, בהספקים של עד 180 קילוואט, הפרוסה בחניונים, קניונים ומתחמי מסחר.

תמונה: יח״צ

רן אלויה מנכ"ל ובעלים של קבוצת ג'ינרג'י: "ג'ינרג'י ממשיכה לפתח ולספק פתרונות לחסמים בשוק הטעינה. לאחר כ-12,000 התקנות פרטיות במהלכן נתקלנו שוב ושוב במספר רב של חסמים להתקנת עמדות טעינה בבתים משותפים, אנו גאים להציע את המערכת האמורה כפתרון הנכון לטעינה בבניינים משותפים. ג'ינרג'י, חלוצת התחום של טעינת כלי רכב חשמליים, מחויבת להמשיך ולספק פתרונות יצירתיים לטעינה כדוגמת דלקן חשמלי, טעינה בחניונים, מגדלי חניה רובוטיים, רשתות טעינה וירטואליות ועוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו