סמלת משיקה בישראל את ג'יפ קומפאס 2022 המחודש לאחר מתיחת פנים
loader image

סמלת משיקה בישראל את ג'יפ קומפאס 2022 המחודש לאחר מתיחת פנים

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > סמלת משיקה בישראל את ג'יפ קומפאס 2022 המחודש לאחר מתיחת פנים

גנים טובים

קבוצת סמלת התחלה היום לשווק בישראל את ג'יפ קומפאס 2022 המחודש, לאחר שנחשף לראשונה ביולי 2021 בתערוכת הרכב בשיקגו ע״י ג'ים מוריסון (כן, ככה קוראים לו), סגן נשיא ג'יפ צפון אמריקה. אבל, בניגוד למסורת המפוארת של המותג, לישראל הוא יגיע בגרסה עם הנעה קדמית בלבד ובשלוש רמות גימור: S-Model, 80TH Anniversary, Longitude.

את עדכוני העיצוב החיצוני של הג'יפ קומפאס, שמתחרה בסגמנט ה-C-SUV, יהיה קשה מאוד לראות אפילו עם זכוכית מגדלת, אבל בין מה שכן שווה לציין זה גריל בעיצוב חדש שבו גם הוטמעה לראשונה מצלמה קדמית (לא רלוונטי לגרסה שתשווק בארץ) ויחידות תאורת LED חדשות. אם אתם רוצים את הרשימה המלאה, אז היא כאן בקישור.

ג'יפ קומפאס 2022
ג'יפ קומפאס 2022

הדרמה הרצינית מתרחשת בתוך תא הנוסעים, שם החלל עוצב מחדש לחלוטין עם כל הדברים שהייתם מצפים למצוא ברכב בשנת 2022 ושבג'יפ קצת נשארו מאחור בשנים האחרונות. אז ככה: לוח המחוונים הפך לדיגיטלי בגודל 10.25 אינץ׳ (7 אינץ׳ ברמת גימור Longitude), מסך המולטימדיה בגודל 10.1 אינץ׳ (8.4 אינץ׳ ברמת גימור Longitude) התעדכן לגרסת Uconnect 5 והוא גם תומך ב-Apple CarPlay אלחוטיו וגם נפח האחסון בקונסולה המרכזית שולש באמצעות עיצוב חדש ויעיל יותר.

המהפך הטכנולוגי ממשיך גם בבטיחות, שם תקבלו כסטנדרט 6 כריות אוויר, תיקון סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי תמרורים, בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, התרעה מפני עייפות נהג.

בקרת שיוט אדפטיבית שליטה אוטומטית באורות גבוהים למניעת סינוור מותקנות רק בגרסאות S-Model/80th Anniversary. הכי 2020 להוסיף כסף על בטיחות… אגב, כל רמות הגימור זכו לציון בטיחות 6 מטעם משרד התחבורה בארץ.

יחידת הינע

כאמור, בניגוד למורשת השטח המפוארת של מותג ג'יפ, שחוגג 80, הקומפאס החדש מגיע אלינו עם הנעה קדמית בלבד, כשמתחת למכסה המנוע עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטר המפיק 150 ס״מ ומומנט של 27.5 קג״מ כבר ב-1,560 סל״ד, ששודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים. 9.2 שניות לוקח לו להאיץ מעמידה ל-100 קמ״ש, עד למהירות מירבית של 199 קמ״ש.

ג'יפ קומפאס 2022
ג'יפ קומפאס 2022

אבזור ורמות גימור

כאמור, גרסת הכניסה Longitude מצוידת בין השאר בתאורת דרך + פנסי ערפל LED, מצלמה וחיישנים אחוריים, מחשב דרך בגודל 7 אינץ׳, צג מולטימדיה בגודל 8.4 אינץ׳, Apple Carplay אלחוטי.

גרסת 80th Anniversary מוסיפה פינוקים כמו צביעה דו גוונית, חיישנים היקפיים שצריכים להגיע כסטנדרט בשנת 2022, חניה אוטומטית, שמשות כהות ליושבים מאחור, חישוקי 18 אינץ׳, גג שמש פנורמי וגימורי עור סינטטי.

רמת הגימור הבכירה ביותר, S-Model, מוסיפה מושבים מתכווננים חשמלית מלפנים + זיכרונות למושב הנהג (שצריכים להגיע כסטנדרט במותג יוקרה כמו ג'יפ), מושבי עור, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי 19 אינץ׳, בתי גלגלים בצבע הרכב, פסי הטענה על גג הרכב.

בקרוב על מדרכות תל אביב!

גרסהמחיר
ג'יפ קומפאס Longitude189,000 ₪
ג'יפ קומפאס 80th Anniversary214,000 ₪
ג'יפ קומפאס S-Model229,000 ₪

ג'יפ קומפאס – מפרט טכני מלא להורדה

תמונות: יצרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו