טסלה סייברטראק ממשיך להתרחק מפס הייצור
loader image

טסלה סייברטראק ממשיך להתרחק מפס הייצור

קריאה
🌎 חדשות רכב > טסלה סייברטראק ממשיך להתרחק מפס הייצור

קיבל פס

טסלה ממשיכה לאכזב את קהל הלקוחות שלה, ולאחר הדחייה בשיווק הטסלה רודסטאר, מגיע תורו של הטסלה סייברטראק להתרחק גם הוא מפס הייצור, כשהפעם, אין לקהל הלקוחות אפילו תאריך לצפות אליו.

טסלה סייברטראק נחשפה ב-2019 והיתה אמורה להגיע אל פסי הייצור במהלך 2020. אבל אז, אתם כבר יודעים מה קרה בעולם, ובטסלה צפו שכבר ב-2021 הלקוחות הראשונים יזכו לקבל את הטנדר החשמלי עם הלוק הכי מוחצן בסביבה.

טסלה סייברטראק. הימור שלי: לא יגיע אל פס הייצור.

יתרה מכך, באתר של טסלה לא ניתן לעצב ולהתאים את הרכב לפי ההעדפות האישיות של הלקוחות, ובתמורה למקדמה בגובה $100 בלבד, תקבלו את הזכות להתאים את הטסלה סייברטראק שלכם אי שם במהלך 2022. לכאורה, כן?

דחיית הייצור של הסייברטראק היא מכה רצינית לטסלה, שכן בפורד כבר הכריזו על קצב ייצור של לא פחות מ-150,000 יחידות בשנה של ה-F-150 Lightning, הגרסה ה-100% חשמלית של הטנדר הפופולארי שלה, שצפוי להתחיל מסירות במהלך השנה.

גם ריביאן נמצאת במצב הרבה יותר טוב מזה של טסלה, כשהלקוחות הראשונים כבר התחילו לקבל את הטנדר החשמלי, R1T, כשבמרץ וספטמבר צפויים להיות ״גלים״ נוספים של מסירות, זאת לצד ה-R1S שצפוי להתחיל מסירות ב-2023.

מי שנתן בראש זה דווקא ההאמר החשמלי שהיה הראשון להתחיל את המסירות, כשבג׳נרל מוטורס מבינים את החשיבות של להיות לפני פורד, שכן השתיים מתמודדות ראש בראש בקטגוריית הטנדרים, שהיא הנמכרת ביותר בארה״ב, כשפורד מובילה אותו עם ה-F-150 שכובש נתח שוק של 3% מכלל הרכבים החדשים שנמכרו בארה״ב ב-2021, כשמתחתיו ה-RAM 1500 עם 2.3% ובמקום השלישי הסילברדו עם 2.2% נתח שוק, שוב, מכלל הרכבים החדשים שנמכרו בארה״ב במהלך השנה החולפת.

האמר חשמלי
ההאמר החשמלי. הראשון לרדת מפס הייצור.

לסיום, אזכיר את ההימור שלי מהרגע שהוצג: הסייברטראק, לצערי, לא יגיע אל פס הייצור במתכונתו הנוכחית. והלוואי ואני טועה.

תמונות: טסלה, פורד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו