יגואר משיקה גרסה מוזלת ל-I-Pace ה-SUV ה-100% חשמלי
loader image

יגואר משיקה I-Pace מוזל וסדאן 100% חשמלי

קריאה

הוזלה במחירי היוקרה

יגואר ״מתאימה״ את עצמה לתקופת הקורונה, ככל שמותג יוקרה יכול לעשות זאת, ומשיקה I-Pace מוזל ופחות עוצמתי מהדגם הנוכחי, ה-SUV מאה אחוז חשמלי הראשון שלה אי פעם שהושק ב-2019. הדגם הנוכחי מציג נתונים די מרשימים הכוללים טווח WLTP של 470 ק״מ (אבל בואו נזכור שבמציאות הנתון הזה רחוק ב-20% מהמציאות כמו בכל רכב חשמלי), ו-4.8 שנ׳ מ-0 ל-100.

גרסת כניסה למועדון היוקרה החשמלית

הדגם החדש EV320 יהיה למעשה גרסת הכניסה החדשה ויכלול את כל הפינוקים שיש בדגם החזק יותר, ה-EV400, עם שדרוג די משמעותית בתחום המולטימדיה, כשיהיה ליגואר הראשון שיקבל את מערכת ה-Pivi Pro המצוינת שהותקנה לראשונה בדיפנדר החדש. בין העדכונים הנוספים ניתן למצוא חישוקים בעיצוב חדש, אפשרויות חדשות לצבע, מערכת מתקדמת לסינון האוויר בתא הנוסעים ועוד… ביגואר ציינו שה-EV320 ישווק במהדורה מוגבלת, אך לא ציינו בכמה יחידות מדובר. יש מצב בהחלט שבודקים שם את ההיענות לדגם זול יותר, בעיקר במדינות שבהן הרכבים החשמליים הפכו לפופולאריים במיוחד, כמו הולנד, גרמניה וסקנדינביה. סוללת ה-90kWh שמותקנת בדגם הנוכחי, תהיה גם בדגם החדש והזול יותר וגם הטווח (המוצהר) יהיה זהה. ל-100 קמ״ש הוא יגיע מעמידה בתוך 6.4 שנ׳. 

אותה סוללה, אותו הטווח. יגואר I-Pace EV320

בגזרת הביצועים, ה-EV320 יספק… 320 כ״ס, בניגוד ל-EV400, שכבר ניחשתם נכון כמה סוסים מחביא מתחת למכסה המנוע, או יותר נכון – מכסה תא המטען הקדמי. ה-EV320 לא מציג רק ירידה של 20% בביצועים, אלא גם במחיר, והוא צפוי להיות זול יותר ב-20% בהשוואה לדגם החזק יותר.

רגע, יש עוד

ביגואר לא שכחו גם את סגמנט רכבי הסדאן החשמליים, הנשלט ע״י טסלה, ובמהלך 2021 צפויים להשיק גרסה 100% חשמלית ל-XJ שתתחרה ב-Model 3 וב-Polestar 2. לפי התמונות שפורסמו עד כה, ביגואר נצמדו לעיצוב הנוכחי של ה-I-Pace.

צילום מתוך AutoCar.co.uk

בהמשך מתכננים ביגואר אף השקה של SUV גדול יותר, גם כן 100% חשמלי, שיכנס לקטגוריה שבה נמצאת ה-Model X ודגמי יוקרה נוספים שעתידים להגיע לשווקים מ-BMW, מרצדס ואאודי שעתידה להשיק במהלך 2021 את ה-Q4, הגרסה הזולה יותר של ה-e-tron שהפך לרכב החשמלי הנמכר בישראל.

צילומים: יגואר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו