כלמוביל משיקה בישראל את יונדאי וניו (Hyundai Venue) שאמורה לתת פייט בסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים, לצד מתחרות כמו הפיג׳ו 2008, סיאט ארונה, סקודה קאמיק, מאזדה CX3 ובת הדודה מקיה, הסטוניק.
ההשקה של הוניו חשובה ולו מהסיבה שהיא נושאת את סמל יונדאי, כשלעצמו מקדם מכירות לא רע בכלל. אם יש לכם משהו בבית שאתם רוצים שיימכר במהרה, פשוט שימו עליו את הסמל של יונדאי. עם ישראל מצביע ברגליים בכל הקשור ליצרנית הקוריאנית, על שני מותגיה (יונדאי + קיה) ומסקרן לדעת כיצד משבר הקורונה ישפיע על המכירות, ברקע מבצעי המימון וה-Buy Back האגרסיביים שהושקו מיד עם החזרה לשגרה.
כלמוביל תשווק את הוניו בשלוש רמות גימור: Inspire, Premium ו-Supreme. העיצוב החיצוני שלו בולט בעיקר בגלל גריל דומיננטי במיוחד, שנראה כמו חגיגה של כרום וניקל. העובדה שהוא מבוסס על הפלטפורמה של האקסנט הופכת אותו לרלוונטי במיוחד עבור משפחות קטנות וכאלה שלא צריכים יותר מדי ספייס מאחור. קחו לעצמכם דקה וקצת, צפו בסרטון ותכירו את הדברים החשובים בוניו:
למפרט טכני מלא של היונדאי וניו, לחצו כאן.
[…] דרכו בישראל, ואם אתם שואלים את עצמכם ״רגע, הרי יש להם את היונדאי וניו, אז למה הם צריכים קרוסאובר קומפקטי נוסף״, אז השאלה […]
[…] קפצ׳ור .ה-SUV החדש שתוכנן עבור השוק האירופאי, ממוקם מעל היונדאי וניו והוא למעשה היורש של ה-i20 קרוסאובר וחולק פלטפורמות […]