ביקור במתחם יורודרייב
loader image

חוויית צרכנות חדשה: ביקור במתחם יורודרייב

קריאה

עולם חדש

במהלך השנים האחרונות, נתח השוק של רכבי היוקרה הנמכרים בכל שנה בישראל יותר מהוכפל.
במקביל, גם מספר מותגי היוקרה שנמכרים כאן, גדל משמעותית ומותגים שפעם הגיעו לישראל ביבוא אישי או זעיר, כבר מיובאים לישראל ע"י יבואנים סדירים. לצד כל זה ובאופן טבעי, גדל גם שוק המשומשים בסגמנט היוקרה, אפס ק"מ ועסקאות ליסינג מסוגים שונים. רכישת רכב יוקרה במסלול של אפס ק"מ מגלמת יתרונות משמעותיים לרוכשים כשהחיסכון יכול להגיע לפעמים עד מאות אלפי ש״ח, כשלוקחים בחשבון את כלל מרכיבי העסקה השונים.

יורודרייב
יורודרייב

אז במסגרת חיפוש אחר עסקה אטרקטיבית בתחום היוקרה, הגעתי בעקבות המלצה למתחם יורודרייב בגלילות. המלאי שפגשתי במקום לא השאיר מקום לספק כי מדובר באחד ממתחמי המכירות הגדולים בארץ לרכבי יוקרה, אם לא הגדול שבהם: כל מותג שרק תרצו, כל דגם שתבקשו, באיזה מסלול שתבחרו. רכב חדש, משומש, אפס ק״מ, טרייד אין או מזומן. כמו באמריקה, רק ממש כאן אצלנו.

מרגע הכניסה למתחם יורודרייב, קיבלתי ליווי צמוד של נציג מכירות מקצוען, למרות שלא תיאמנו הגעה מראש. לבקשתי, הנציג עשה לנו סיור קצר במתחם כדי שנוכל להתרשם מהמבחר, וכאמור, מדובר במלאי הגדול ביותר שיצא לי לפגוש, וביקרתי כבר באיזה מתחם מכירה או יותר. אספרסו קצר והנציג שואל לגבי הצרכים שלי ומתחיל להרכיב את הפאזל: סוג העסקה, גובה המקדמה והתשלום החודשי, כשגובה הריבית כמובן, נלקח בחשבון. הרגשתי ממש כמו אצל חייט, רק שבסוף התפירות היחידות שאפגוש הן של המושבים מעור נאפה, העדפה אישית שלי.

הדבר שהכי אהבתי במהלך הביקור ביורודרייב, היתה ההבנה שקודם כל מנסים להכיר את הצרכים שלי ולא ישר מנסים למכור לי מה שיש במלאי ומה ״שצריכים להעיף״. בשום שלב גם לא הרגשתי לחץ או אגרסיביות מצד הנציג, ששוב ושוב ציין בפנינו שאפשר לשריין לנו את הרכב לכמה ימים כדי שנוכל לחשוב בשקט ולקבל החלטה. איך אמר פעם מישהו חכם: סבלנות היא הדרך המהירה ביותר.

יורודרייב
יורודרייב

למען ההגינות, יש לציין שלא הגעתי ליורודרייב כשאני נעול לחלוטין על רכב ספציפי זה או אחר, אלא יותר ברמת הסגמנט. לכן, כשיש לא מעט אופציות לבחור מהן, קל יותר לקבל החלטה ולבצע אלימינציה פשוטה לפי ההעדפות והצרכים שלי ולבחור בין רכב יוקרה חדש, משומש או אפס ק״מ.

ואחרי שהרכבנו בסבלנות רשימה של חמישה רכבים רלוונטיים, גיליתי יתרון נוסף בדמות אפשרות לנהיגת מבחן פרטית במסלול הנמצא גם הוא בתוך המתחם של יורודרייב בגלילות. ככה, בביקור שארך כשעה, קיבלתי אירוח מצוין, נציג מכירות סבלני, מקצוען וקשוב שהבין את הצרכים האישיים שלי והציג לי מספר חלופות המתאימות בדיוק לצרכים שלי. ובנוסף לכל זה, גם הליך ההתלבטות היה די קצר, כי בתוך אותו פרק זמן הספקנו לקחת שלושה רכבים שונים לנסיעת מבחן.

כשהגיע השלב להתכנס להחלטה לגבי הרכב הבא שלי, חזרנו לשולחנו של הנציג, שם הוא הציע לי כמה אפשרויות מהדגמים הקיימים במלאי בזמינות מיידית. כן כן, מחליטים, עושים שיחת טלפון קצרה לבנק, עוברים הליך רישום ורישוי זריז ויוצאים עם רכב חדש. בלי להמתין שבועות או חודשים, בלי להתארגן על פתרונות חלופיים ובלי לשבור את הראש. נגעת – נסעת. בדיוק כמו בשש-בש.

הנציג של יורודרייב גם עבר איתי שוב על אפשרויות המימון שלי, יכולות ההחזר החודשי המועדפות עליי ואפילו הציג לי מגוון חלופות מימון, מרכישה ישירה עם מספר רב של גופים ממנים אפשריים ועד רכישה בשיטה של ליסינג, עם מקדמה נמוכה ונוחה ותשלום חודשי על הרכב. כל זה גרם לי לבסוף לבחור באפשרות של רכב חדש בשל קלות וזמינות הרכישה. אה, ויש להם גם אפשרות לטרייד אין, במידה ואתם פחות בקטע של להתעסק עם המכירה.

יורודרייב
יורודרייב

לסיכום, מתחם יורודרייב בגלילות הוא "One Stop Shop" המאפשר לכל אחת ואחד לצאת עם רכב יוקרה חדש (או משומש) בזמן קצר וללא כל צורך בלהיות מומחה גדול לצרכנות רכב.

ניכר שהחבר׳ה שם מאוד מנוסים ומתמחים דווקא בשוק היוקרה. כאמור, הגעתי אליהם בעקבות המלצה שקיבלתי מחבר שכבר ביצע מולם שתי עסקאות, כשהדבר שהוא מציין לטובה הוא דווקא השירות שקיבל במהלך תהליכי הרכישה ולאחר מכן. בעידן של אפשרויות בחירה רבות ומגוונות, חווית הרכישה שלי ביורודרייב הייתה מעל ומעבר לציפיות. החל מהמגוון הענק של מותגים, דגמים ומלאי, דרך התאמת שיטת הרכישה בדיוק לצרכים, ליכולות ולרצונות האישיים שלי ועד היכולת לצאת עם רכב חדש בזמן קצר, החל משלב ההתלבטות ועד לקריעת הניילונים.

תתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו