ליגה אחרת: סקירה מקיפה לריביאן R1T טנדר חשמלי עם 3 שניות מ-0 ל-100
loader image

ליגה אחרת: סקירה מקיפה לריביאן R1T

קריאה
🔍 סקירות רכב > סקירה מקיפה – ריביאן R1T ⚡

ליגה אחרת

אחד ממותגי הרכב שמייצרים את הכי הרבה באזז במהלך השנתיים האחרונות הוא מותג הרכב האמריקאי ריביאן, שהוקם ב-2009 ופיתח לאורך השנים פלטפורמת סקייטבורד חשמלית סופר מתקדמת, כזאת המייצרת ביחד לא פחות מ-800 כ״ס באמצעות ארבעה מנועים שהותקנו בצורה פורצת דרך ומעבירים את הכוח ישירות לכל אחד מארבעת הגלגלים ומאפשרת תאוצה מ-0 ל-100 קמ״ש בתוך כ-3 שניות בלבד.

פאוור קאפל. ריביאן R1T (מימין) וריביאן R1S

עד עכשיו הציגה ריביאן שני דגמים המבוססים על הפלטפורמה הזאת. הראשון, ריביאן R1S שצפוי להתחיל את השיווק במחצית הראשונה של 2022 בתור SUV גדול שיתחרה באייקונים כמו הלנד קרוזר והדיפנדר החדשים. הדגם השני שהוצג, ושהמסירות שלו התחילו לאחרונה בארה״ב הוא R1T, טנדר חשמלי שנכנס לקטגוריה עוד יותר קשה, שבה ״מככבים״ ההאמר החשמלי, פורד F-150 Lightning החשמלי וכמובן הסייברטראק של טסלה, לכשיגיע אל פס הייצור.

ריביאן
הפלטפורמה החשמלית של ריביאן R1S וריביאן R1T

דאג דמיורו, אחד מהיוטיוברים המצליחים ביותר בתחום הרכב, ערך סקירה מקיפה במיוחד על רשימת התכונות הארוכה של ריביאן R1T, כולל נסיעת מבחן, והציג כמה מהפיתוחים הייחודיים של ריביאן, כמו מטבח משוכלל בשווי $5,000 המתחבר ישירות אל תא מטען ראשון מסוגו בשם Gear Tunnel, קומפרסור מובנה, רמקול בלוטות׳ נשלף, אינספור מקומות אכסון מפתיעים ועוד. מוזמנים לצפות בסקירה המלאה 👇

סקירה מלאה – ריביאן R1T

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו