למה ממש כדאי להיות ראש ממשלה (חליפי)
loader image

למה ממש כדאי להיות ראש ממשלה (חליפי)

קריאה

רכב חזק למנהיג חזק

אם חשקה נפשכם ברכב שרד יוקרתי עם שלל פינוקים שאפשר למצוא בד״כ במחלקות ראשונות או במותגים כמו מייבאך, בראבוס, רולס רויס, בנטלי ועוד… אז הדרך הקלה היא להקים מפלגה, לנצח בבחירות ולהתמנות לראש הממשלה או לנשיא המדינה. הדרך הקשה יותר היא להיפרד מכ-800,000 ש״ח ולגשת לסוכנות של Audi. אגב, ה-A8L של ראש הממשלה תעלה פי 4 מהדגם הרגיל, בשל רשימת התוספות הארוכה לאור דרישות גורמי הבטחון.

מומנט לפני הכל

נתחיל מהדבר החשוב ביותר למנהיג: כוח. 340 כוחות סוס ומומנט של 50 קג״מ ב-1,370 סל״ד יחכו לנהג הצמוד שלכם. צריך לזכור שלכל הטוב הזה מתווסף לא מעט משקל משיקולי אבטחה. אם ממש תמהרו לכנס בחירות, כבר אחרי 5.7 שנ׳ היא תהיה ב-100 קמ״ש.

מחלקה ראשונה, מושב A8

החגיגה האמיתית של ה-A8L מתרחשת בחלק האחורי. הודות לבסיס גלגלים של 313 ס״מ, המושבים נשענים מאחור ומאפשרים הרבה מאוד מקום לרגליים, גם אם אתם עולים בחמישייה של קבוצת NBA. מימין ומשמאל תמצאו הרבה כפתורים ופינוקים. תאורת אווירה והרבה לד הופכים את השהייה לנעימה ומעניינת. צג מגע נשלף בין המושבים מאפשר לשלוט כמעט בכל דבר ברכב ואפילו יחליף את הסלולארי שלכם. אם המאבטח מלפנים הגזים קצת עם המקום לרגליים, תוכלו להזיז את המושב שלו קדימה ולאפשר לו להריח מקרוב את החומרים האיכותיים של הדשבורד. ואגב ריח, בלחיצת כפתור תוכלו לשחרר לחלל הרכב בשמים בניחוחות שונים, פיצ׳ר מעולה אם חזרתם מחדר הכושר הנשיאותי. רשימת הפיצ׳רים היא כמעט אינסופית וכוללת, איך לא, מסאג׳ מפנק לכתפיים, לגוף ולרגליים, בטמפרטורות שונות. ואם אתם שליטים מהסוג שאוהב מוזיקה, תשמחו לדעת שגם פה Audi לא חסכו, עם מערכת סאונד מתקדמת (1900W)של Bang and Olufsen שיעצור את ספירת הרמקולים שלכם על 24.

הטכנולוגיה המוגזמת נמצאת גם בסביבת הנהג. ה-A8L היא הראשונה לקבל את מערכת ה-AI של Audi, ההופכת את הנסיעה לקלה ופשוטה באמצעות מערכת נהיגה אוטונמית (לא רלוונטי לישראל עדיין) ולרכה במיוחד, הודות למתלי אוויר אדפטיביים אוטומטיים, המתאימים את עצמם לתוואי הדרך באמצעות חיישנים וטכנולוגיית בינה מלאכותית. למרות אורך של כ-5.3 מטרים, ה-A8L קלה יחסית לתמרון בעזרת היגוי האחורי של הגלגלים האחוריים, המסתובבים בניגוד לקדמיים ויוצרים זווית היגוי השמורה לרכבים הקצרים ממנה ב-25% לפחות.

זוג מסכי OLED שחוסכים בכפתורים, אבל לא בפיצ׳רים.

לסיכום, ה-A8L הוא פסטיבל של פינוקים שנמצא בקצהו של קמפיין בחירות מתיש שאותו יעבור ראש הממשלה הנבחר. וכל זה עוד לפני דרישות האבטחה המחמירות של היחידה לאבטחת אישים, שככל הנראה תהפוך את הרכב גם למכונת מלחמה קטנה. לכו להצביע!

Comments are closed here.

עקבו אחרינו