לנד רובר דיסקברי 5 חדש
loader image

מתיחת פנים ללנד רובר דיסקברי 5

קריאה

עדכון מהשטח

לנד רובר דיסקברי 5 – מתיחת פנים

ארבע שנים לאחר השקת הדור החמישי של הדיסקברי, רכב הכביש-שטח האייקוני של לנד רובר, לאחר שחגג בשנה שעבר יום הולדת 30, צצו ברשת תמונות ראשונות של מתיחת הפנים של חיית השטח המפנקת של היצרנית הבריטית מסוליהול, כשהוא מוסווה מהדלתות למטה.

העיצוב המוזר מאחור יהיה מאחורינו?

החדשות הרעות: נראה שהעיצוב הקצת מוזר של החלק האחורי, שזכה לכינוי ״אירוע מוחי״, הצליח איכשהו לשרוד את מתיחת הפנים. גם העיצוב העגלגל שלא זכה לאהדה לאחר 30 שנה של עיצוב ״קוביה״ אייקוני נראה שלא נלקח בחשבון ע״י המעצבים בלנד רובר. בשונה ממתיחת הפנים של הדיסקברי ספורט, שזכה לעיצוב קצת יותר ״מרובע״ ביחס לקודמו, נראה שכאן לא היה ניסיון להחזיר עטרה ליושנה.

בגרסת הספורט דווקא עידנו קצת את המראה העגלגל מהדגם הקודם.

החדשות הטובות הן שרוח התקופה ותקנות זיהום האוויר אילצו גם את לנד רובר לעדכן את היצע המנועים, ובדגם החדש של הדיסקברי צפויים דגמי פלאג אין חשמליים המאפשרים נסיעה על המנוע החשמלי בלבד לטווח של כ-50 ק״מ ו-Mild Hybrid המאפשר לרכב לשייט בעזרת מנוע חשמלי בלבד. ה-SUV היוקרתי בעל שבעת המקומות צפוי להמשיך להיות משווק גם עם היצע של מנועי דיזל, המהווים את רוב המכירות שלו.

למרות ההסוואה, נראה שהדגם החדש יזכה לגריל שלו זכו קודם ה-Evoque והדיסקברי ספורט, כמו גם תאורת לד חדשה ומתקדמת יותר. מעבר לזה לא נרשמו עדכונים מרחיקי לכת.

Comments are closed here.

עקבו אחרינו