לאחר 4 שנים: סיאט מעדכנת את האטקה, ה-SUV הקומפקטי שלה
loader image

מתחדשת: מתיחת פנים לאטקה 2021

קריאה

מתיחת שריר

ארבע שנים לאחר השקת הדגם הראשון ולאחר כ-300,000 מכירות ברחבי העולם, שהפכו אותה לאחת המבוקשות בסגמנט ה-SUV הקומפקטיים, סיאט משיקה את מתיחת הפנים של האטקה ומביאה כמה בשורות מעניינות. הספרדים שמחים לספר שבגרסה החדשה הם שמו דגש על עיצוב בשפה החדשה של סיאט, בטיחות, שיפור חווית הנהיגה והנסיעה ומנועים יעילים יותר ומזהמים פחות.

האטקה ארוכה יותר ב-18 מ״מ מהדגם היוצא ומתחדשת בפגושים, חישוקים, פנסי לד, ואפילו תאורת כניסה שאומרת ״שלום״ בספרדית. תא הנוסעים עבר שדרוג עם מושבים חשמליים וזכרונות במושב הנהג, הגה חדש עם חימום שבלחיצת כפתור יכיר לכם את ״הולה הולה״, בת הדודה הספרדיה של סירי, שתעזור לכם להפעיל כמה פונקציות ברכב, בצורה בטוחה יותר.

סביבת הנהגה שודרגה עם לוח שעונים דיגיטלי בגודל 8.25-10.25 אינץ׳ ומסך מולטימדיה 9.2 אינץ׳ התומך באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, עובדה קטנה וחשובה, אך עדיין לא מספיק טריוויאלית אצל כל יצרניות הרכב.

גם בבטיחות הספרדים מצליחים להפתיע לטובה, עם שלל מערכות בטיחות אקטיביות שישמרו על המשפחה הקטנה שלכם. מערכת Pre-Crash שקיבלה השראה מה-Pre-Sense של אאודי, מכינה את תא הנוסעים למקרה של פגיעה אפשרית באמצעות הידוק החגורות, הרמת שמשות ותאורה דרמטית שמסבירה שמשהו עומד להתרחש. מערכת אקטיבית לסריקת שטחים מתים תתריע לנהג על קרבה מסוכנת לרכבים מסביב, ומערכת נוספת לבדיקת עירנות הנהג תיקח פיקוד במידת הצורך ותזהיר את הנהגים בסביבה, עד לעצירה מלאה של הרכב. בקרת שיוט מתקדמת תתאים את מהירות הנסיעה לסביבה עירונית ותדאג שלא תקבלו דו״ח על מהירות…

למרות שבחו״ל היא תושק גם עם מנועי דיזל, בארץ ככל הנראה נפגוש את מנוע הבנזין 4 צילינדרים בנפח 1,500 סמ״ק והספק של 150 כ״ס, משודך לתיבה כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים. בהמשך יגיעו גם מנועים ירוקים יותר, עם תמיכה היברידית (Mild Hybrid) וגרסאות פלאגאין שיאפשרו לרוב הלקוחות לנסוע לעבודה ובחזרה על חשמל בלבד. 

בואו לקבל את פניה בנתב״ג החל מספטמבר 2020.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו