רכב שטח על סטרואידים: פורד ברונקו ראפטור 2022 נחשף
loader image

רכב שטח על סטרואידים: פורד ברונקו ראפטור נחשף

קריאה

טורף את הקלפים

פורד ממשיכה את המומנטום המטורף שלה בראשות המנכ״ל ג׳ים פארלי שמשחרר הרבה מאוד טיזרים בטוויטר, והפעם חושפת גרסת קצה פ-ס-י-כ-י-ת לפורד ברונקו החדש, שעשה לא מזמן עלייה גם אלינו, כשהמטרה היא אחת וברורה: לחסל את ההגמוניה של הרנגלר האייקוני. והפעם הם הלכו עד הסוף, כשהחדשות הטובות הן שהברונקו ראפטור ישווק גם בישראל כבר השנה. יאיי!

פורד ברונקו ראפטור
פורד ברונקו ראפטור

בפורד מכנים את הברונקו ראפטור החדש, שפותח ע״י החטיבה המעניינת ביותר בחברה, Ford Performance, בכינוי ״Ultra4 Racing-inspired SUV״, הודות ליכולות הגבוהות שלו בכל תנאי שטח ודרך. למעשה מדובר בגרסה עוד יותר מוקצנת של הברונקו Wildtrak, רק עם הרבה יותר טכנולוגיה וביצועים.

פורד ברונקו ראפטור
פורד ברונקו ראפטור

אז מעבר לעיצוב מוחצן וסמלי ראפטור כמעט בכל מקום אפשרי, הוא צויד במנוע ה-EcoBoost המוכר של הקונצרן, טווין טורבו בנפח 3 ליטרים, המפיק לפי פורד ״יותר מ-400 כ״ס״, ששודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית. נתון התאוצה מ-0 ל-100 קמ״ש לא פורסם בשלב זה. בפורד גם פינקו באפשרות לבחור מבין 7 מצבי נהיגה שונים וגם את הצליל הבוקע מצמד המפלטים מבין ארבע אופציות.

הוא מבוסס על פלטפורמה משופרת של הברונקו ״הרגיל״, כולל סרנים משופרים המוסיפים כ-22 ס״מ ברוחב ומערכת המתלים הספורטיבים של פורד, Raptor HOSS 4.0 שפותח בשיתוף FOX. לא אלה מהבגדים, כן? כל הטוב הזה מתחבר לכביש/דיונות/סלעים באמצעות צמיגי ״37 של BF, המותקנים על חישוקי ״17.

פורד ברונקו ראפטור
פורד ברונקו ראפטור

מעבר למרווח גחון משופר שעומד כרגע על 33.2 ס״מ, פורד ברונקו ראפטור מגיע עם מיגון תחתון למנוע, תיבת ההילוכים ומכלולי ה-4×4.

בגזרת הפינוקים האופציונליים הברונקו ראפטור מציע מצלמות 360 היקפיות, מערכת שמע של B&O עם 10 רמקולים, צג מולטימדיה בגודל ״12 ועוד.

פורד ברונקו ראפטור
פורד ברונקו ראפטור

קבלו הצצה:

תמונות: פורד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו