כבר השנה בישראל: קיה חושפת את העיצוב של ה-EV9
loader image

כבר השנה בישראל: קיה חושפת את העיצוב של ה-EV9

קריאה

תשע בריבוע

קצת אחרי השקת ה-EV6, שאף נבחר לאוטו השנה 2023 ע״י מגזין אוטו, קיה מספקת הצצה וחושפת את העיצוב הפנימי והחיצוני של קיה EV9, ה-Mid Size SUV ה-100% חשמלי שלה, שבהמשך הדרך צפוי להחליף את הסורנטו המוצלח, שייתכן בהחלט שהדור הנוכחי יהיה גם האחרון שלו.

קיה EV9
קיה EV9

בקיה לא חשפו בשלב זה את המפרט הטכני המלא של ה-EV9, מה שעתיד לקרות בתחילת החודש הבא, אך לאור העובדה שגם הדגם הזה מבוסס על פלטפורמת ה-E-GMP של קונצרן יונדאי-קיה, יחידות ההינע והמספרים אמורים להיות די מוכרים.

אז מה בכל זאת הוצג היום? קודם כל עיצוב די מרובע (בקטע טוב), דרמטי ומסקרן, בעיקר בחזית האטומה מלפנים ובקורה C, שם המעצבים בחרו בחלון משולש ליושבי השורה השלישית, בדומה לאחותה הקטנה, ה-EV6. פריצת הדרך הגדולה של ה-EV9, מעבר לעיצוב והטכנולוגיה, היא צמד מושבי הקפטן בשורה השנייה, הניתנים לסיבוב של 180 מעלות ויוצרים סוג של סלון מעוצב, שיאפשר לילדים מאחור לריב יותר בקלות… אבל אל דאגה יש גם גרסת 7 מושבים עם ספסל בשורה השנייה.

קיה EV9
קיה EV9
קיה EV9
קיה EV9 – מושבי קפטן מסתובבים ב-180 מעלות.

בחלק הקדמי המעצבים של קיה בחרו במראה נקי ואלגנטי, עם הגה חדש שעורך הופעת בכורה, עם קונסולה צפה כפי שראינו ב-EV6 וביונדאי איוניק 5. ניתן לראות גם צמד מסכים בגודל 12.3 אינץ׳, כולל מסך קטן בגודל 5 אינץ׳ בין לוח המחוונים והמולטימדיה, שאחראי על בקרת האקלים, כולל כפתורים פיזיים לתפעול, ללא צורך לחפור באיזה מסך. יאיי!

ועכשיו לבשורה המשמחת ביותר: בניגוד לאחותה הקטנה, ה-EV6 שנחתה אצלנו באיחור אופנתי של למעלה משנה, קיה EV9 אמורה להגיע לישראל כבר השנה!

קיה EV9
קיה EV9

פרטים נוספים על התכונות והמפרטים – בחודש הבא.

תמונות: קיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו