פורד ממשיכה לעשות טיזינג סביב פורד ברונקו ומשחררת תמונות חדשות
loader image

פורד שחררה תמונות חדשות של הברונקו לפני החשיפה הרשמית

קריאה

שובו של הברונקו

ברקע משבר הקורונה והצורך בריחוק חברתי, שוחררו לרשת תמונות של פורד ברונקו החדש. כן, כמו הדיפנדר והמוסטנג מאך 1 לפניו, הברונקו החדש חוזר אלינו כחלק מטרנד ״תחיית המתים״ של דגמים אייקונים שמסרבים (ובצדק) להיעלם מן העולם.

https://www.youtube.com/watch?v=qlQnc8mxNz8

מהתמונות החדשות ששוחררו ניתן להבחין שבפורד מתכננים להפוך את הברונקו לסדרה של שלושה רכבים: דגם שטח קשור שנראה כמו הכלאה בין דיפנדר לרנגלר, דגם ספורטיבי יותר שקצת מזכיר את הפורסטר ודגם שתי דלתות שמזכיר רנגלר קצר. כל שלושת הדגמים יזכו להנעה כפולה ובפורד מבטיחים שהגרסה הקשוחה תסתכל לרנגלר ולדיפנדר בלבן של העיניים בכל הקשור ליכולות שטח.

״אמא, את בטוחה שלא היה לך סטוץ עם דוד רנגלר?״
״נשבע לך נו, אין לך שום קשר לרנגלר״

פורד ברונקו ירדה מפס הייצור ב-1996 וכעת עושה קאמבק שמעורר לא מעט ציפייה בקרב קהל מעריציו, שהם לגמרי במקרה גם קהל המעריצים של דונלד טראמפ. ב-2017 פורד שחררה את הבשורה שהברונקו יחזור, וכעת, לאחר תקופה ארוכה של בדיקות, הדלפות ותמונות הסוואה, העולם ממתין בדריכות להשקה הרשמית ב-13 ביולי. אם צברתם חוויות בשנות ה-90, בטח תזכרו את המרדף המפורסם של או ג׳יי סימפסון בברונקו הלבן כשמאחוריו לך-תדע-כמה ניידות. אגב, הקטע המצחיק הוא שההשקה המקורית של הברונקו תוכננה ל-9 ביולי, יום הולדתו של סימפסון, אבל החבר׳ה בפורד התעשתו מהר והבינו שצריך להזיז.

״איזה תענוג הקורונה הזאת, אתה לבד על הכביש״

לפי מה שפורסם עד כה, פורד ברונקו יקבל לא מעט מאפיינים של רכב שטח, שאפשר למצוא אצל לנד רובר וג׳יפ, כמו למשל סרן חי מאחור ובורר מצבי נהיגה לשטח, בדומה ל-Terrain Response של הלורד הבריטי. כמו ברנגלר, גם בברונקו יהיה ניתן ״להפשיט״ חלק מרכיבי הגוף של הרכב.

וגם מהצד אני לא דומה לרנגלר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו