BMW משיקה את סדרה 4 קופה החדשה • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

BMW משיקה את סדרה 4 קופה החדשה

קריאה

הסדרה שלא תרצו לפספס

הדבר הראשון שרואים בסדרה 4 קופה החדשה של BMW, גם ממרחק רב, זה את הגריל הענק והמוגזם שלה, כחלק מהטרנד לרצות את השוק הסיני, חובב הגרילים הענקים והמוגזמים. אבל זה אולי הדבר השלילי היחיד שאפשר לומר עליה. בערך.

גריל שעושה לך חשק לעצור בהאדסון

נתחיל בקצת מספרים: BMW שמעסיקה (נכון לטרום הקורונה) כ-126,000 עובדים ברחבי העולם, מכרה בשנת 2019 כ-2.5 מיליון רכבים ברחבי אותו עולם בדיוק, נתון המציב אותה 10 מקומות מתחת למובילה טויוטה, עם מכירות גלובליות של כ-8.5 מיליון רכבים.

אז אחרי שקיבלתם קצת מספרים וגם נרגעתם מהגריל, במבט השני תתקלו בפנסי הלד המתקדמים של BMW שאפשר לשדרג לפנסי לייזר עוד יותר מתקדמים. העיצוב השרירי עם החיטובים בצדדים והגג הנמוך מאחור לא מותיר מקום לספק שמדובר במכונית עם נוכחות, אופי וכוח. כמה כוח? לא פחות מ-374 כ״ס בדגם ה-M440i שמחביא מתחת לרגל ימין שלכם מומנט של כ-50 קג״מ ו-4.5 שניות מ-0 ל-100. גם דיפרנציאל מוגבל החלקה וחלוקת משקל של 50:50 תורמים להתנהגות כביש יציבה יותר.

ואם כבר פתחנו מכסה מנוע, אז בהיצע אפשר למצוא גם בנזין 2 ליטרים עם 184 כ״ס ומומנט של כ-30 קג״מ (בדגמי ה-420i/430i), כמו גם גרסאות דיזל עם תמיכה היברידית (Mild Hybrid) המאפשרת לשייט על מנוע חשמלי בלבד ולחייך לסביבה. כל המנועים משודכים לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ואך ורק אוטומטית. כן כן, אם אתם בקטע של גיר ידני, צפויה לכם אכזבה. 

גיר אוטומטי בלבד. מעניין מה גרם להם להרים ידיים.

כיאה ל-BMW, הפינוקים האמיתיים נמצאים לאחר פתיחת הדלתות. חומרים איכותיים בכל פינה, תאורת אמביינט, משטח טעינה אלחוטי, מערכת המולטימדיה החדשה בגודל ״9 (שאפשר למצוא גם בסדרה 3 החדשה) והחדשות הכי משמחות: סופסוף תמיכה מובנית באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. יאיי! אה, וגם בת הדודה של סירי, העוזרת האישית של BMW, תדאג שתמיד יהיה עם מי לדבר. בסדרה 4 קופה יש ארבעה מושבים, אבל האחוריים, כמו בד״כ במכוניות אדרנלין של גדולים, יותר מתאימים לילדים ברי מזל שנולדו לאבות הנכונים.

סליחה, אפשר להציע לך חגורה?

תא מטען בנפח 440 ליטרים יהיה די והותר לכל הקניות שתעשו ברמי לוי. לוח השעונים המתקדם נראה מעולה, למרות שהוא לא ה-Virtual Cockpit של אאודי. כאופציה אפשר לקבל תצוגה עילית ע״ג השמשה של נתוני הנסיעה. למרות שרשימת האבזור ארוכה, שווה להזכיר מערכת סאונד איכותית של הרמן קרדון ואיך לא, מצלמות 360.

לסיכום, ה-BMW סדרה 4 קופה החדשה ממשיכה את המסורת של רכבי אדרנלין קומפקטיים, חזקים ועם הרבה אופי, כמו המתחרות בקטגוריה, ה-C Class קופה של מרצדס ו-A5/S5 של אאודי.

Comments are closed here.

עקבו אחרינו