BMW הציגה גרסת אלפינה סופר מפוארת תחת השם XB7
loader image

2021 BMW Alpina XB7 – יוקרה ממחלקה ראשונה

קריאה

יוקרה ממחלקה ראשונה

אם יש לכם לסת חלשה, כדאי מאוד שתחזיקו אותה חזק, כי אנחנו מתחילים הכי מהר ולאט לאט מגבירים את הקצב: מנוע V8 טווין טורבו שמפיק 612 כ״ס ומומנט של 81 קג״מ שזמין כבר ב-2,000 סל״ד. כל הצבא הזה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית שעברה מחנה אימונים מפרך כדי שתוכל להתמודד עם כל הטוב הזה. אה, ו-4 שנ׳ מ-0 ל-100. רבע מייל? 12.6 שנ׳. קחו נשימה עמוקה.

ועכשיו, להתחלה: אלפינה עבור BMW היא מה ש-AMG עבור מרצדס. לוקחים רכבי יוקרה חזקים, מאובזרים ומפנקים, והופכים אותם לעוד יותר חזקים, מאובזרים ומפנקים. ה-BMW Alpina XB7 צוידה במערכת מתלי אוויר מתקדמת המאפשרת להנמיך את המרכב ב-40 מ״מ לשיפור היציבות וחווית נהיגה דינאמית ודיפרנציאל מוגבל החלקה. נשמע טוב, לא?

מרחוק אפשר לחשוב בטעות שה-BMW Alpina XB7 היא X7, רגילה, אבל כשמתקרבים, רואים היטב את הגנים של האצולה המוטורית מבוואריה. מבחוץ, היא קיבלה את הגריל הגדול והמוגזם בדור הנוכחי של BMW, רק כשבתחתיתו קשה שלא להבחין בכיתוב Alpina שמנדף במהירות הרעיון שאולי מדובר ב-X7, ולא ביצירת מופת מוטורית. בפרופיל אפשר לראות חישוקי ״23 שפותחו במיוחד עם Pirelli.

מבפנים ה-BMW Alpina XB7 נראית כמו המחלקה הראשונה של Fly Emirates, עם החומרים הכי משובחים שיש. גם כאן, כמו בדגמי היוקרה ״הרגילים״ של BMW, תפגשו ידית הילוכים מקריסטל עם צריבה של לוגו אלפינה. וכיאה למחלקה ראשונה, מעט הלקוחות שיזכו להסתובב עם המפתחות שלה בכיס, יוכלו לאתגר את צוות התופרים עם שלל רחב של אפשרויות עיצוב פנים. שלוש שורות המושבים עמוסות בעור אלקנטרה משובח, סביבת הנהג מצוידת בלוח שעונים דיגיטלי מפואר ולידה צג מגע לתפעול מערכת ה-iDrive. מערכת ה-Driving Assistant Professional של BMW, גם קיבלה כרטיס לקונצרט המוטורי הזה. עוד פינוקים? צג המראה את נתוני הנסיעה ע״ג השמשה (Head-up Display), מערכת שמע של harman/kardon ועוד ועוד… מחיר? עזבו נו, למה לקלקל?

Comments are closed here.

עקבו אחרינו