בשבוע שבו קיה משיקה לוגו חדש, גם ג׳נרל מוטורוס, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם והבעלים של מותגים כמו שברולט, ביואיק, GMC, קאדילק ועוד, מבצעת מהלך הולכת בדרכה ומבצעת מהלך די דרמטי ומתבקש. הקבוצה משיקה לוגו חדש וגם שפה תקשורתית חדשה תחת הקונספט "Everybody In". ב-GM טוענים שהלוגו החדש עוצב כדי לעדכן את המותג אבל גם שומר על מורשת המרובע הכחול. התהליך כולו נועד לצמצם פערים תדמיתיים ותפישתיים מול המטאור הבורסאי העונה לשם טסלה.
במסגרת המהלך הקבוצה חושפת את פלטפורמת ה-Ultium החשמלית החדשה של הקבוצה, שעליה יתבססו בעתיד ההאמר החשמלי, הקאדילק ליריק ורכבים חשמליים נוספים. לאחרונה ג׳נרל מוטורס הכריזה כי תשיק לא פחות מ-30 רכבים חשמליים עד ל-2025, בהשקעה אסטרונומית של 27 מיליארד דולר.
כתיבת תגובה