רמי וקסמן, סמנכ״ל השיווק של לנד רובר ויגואר, פורש לאחר 14 שנים בתפקיד
loader image

רמי וקסמן, סמנכ״ל השיווק של לנד רובר ויגואר, פורש לאחר 14 שנים בתפקיד

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > רמי וקסמן, סמנכ״ל השיווק של לנד רובר ויגואר, פורש לאחר 14 שנים בתפקיד

מחשב מסלול מחדש

אחרי 14 שנים בתפקיד סמנכ״ל השיווק של חברת המזרח, המייבאת לישראל את מותגי לנד רובר ויגואר, רמי וקסמן (53), האיש שהכי מזוהה עם צמד המותגים הללו, בטח הראשון, הודיע על פרישה מתפקידו. רמי וקסמן חתום על הצלחת המותג לנד רובר בישראל, אליו הצטרף מותג היוקרה הבריטי יגואר, לאחר שב-2016 הזיכיון להפצתו עבר מחברת מאיר לחברת המזרח.

רמי וקסמן, סמנכ״ל שיווק חברת המזרח
רמי וקסמן, סמנכ״ל שיווק חברת המזרח. תמונה: יח״צ

עם כניסתו לתפקיד לפני כ-14 שנים, המותג לנד רובר מכר בישראל כ-140 רכבים בשנה בממוצע, ואת שנת 2021 חברת המזרח צפויה לסיים עם כ-800 מכירות ועלייה של 400%.

במקביל לעזיבתו של רמי וקסמן, סיימה את תפקידה גם סיון וייס שר-אל, מנהלת השיווק של לנד רובר ויגואר, שעבדה תחת רמי וקסמן במשך למעלה מעשור.

רמי וקסמן: "עברתי 14 שנים מרתקות בחברת המזרח לשיווק מכוניות. שנים של עלייה משמעותית במכירות, חיזוק המותג לנד רובר, קבלת המותג יגואר והזנקתו בישראל ובניית צוות מכירות ושיווק מנצח. הצלחנו לנצח דרך הבנה מדוייקת של המותגים ודרך העזה. אני מלא תודה למנהלים שלי על האמון הרב שנתנו בי לאורך כל הדרך ולצוות שלי על הנכונות לשאוף יחד איתי גבוה ולנצח. התקופה הנוכחית מראה לנו כמה חשוב להיות בתנועה, להתחדש ולייצר חוויות והזדמנויות חדשות. אני פונה מלא אנרגיה לדרך חדשה, להוביל, לפתח ולנצח״.

רמי וקסמן, סמנכ״ל שיווק חברת המזרח
רמי וקסמן, סמנכ״ל שיווק חברת המזרח וחבר. תמונה: יח״צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו