ג'ילי חוגגת 2,500 הזמנות והסכמים עם אמדוקס, אלביט ויפאורה
loader image

ג'ילי חוגגת 2,500 הזמנות והסכמים עם אמדוקס, אלביט ויפאורה

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > ג'ילי חוגגת 2,500 הזמנות והסכמים עם אמדוקס, אלביט ויפאורה

בחברה טובה

טרנד החברות שהופכות לידידותיות יותר לסביבה באמצעות החלפת רכבי הבנזין בציי הרכב שלהן, לכאלה המונעים באמצעות חשמל, תופס תאוצה גם בישראל ולצד כמה עיריות וגופים מוסדיים שהתחדשו במהלך השנה האחרונה בגרסאות החשמליות של MG ZS EV, גם ג'ילי הסינית מדווחת על הסכמים עם החברות יפאורה, אלביט ואמדוקס, במסגרתם כל אחת מהחברות תרכוש עשרות יחידות מדגמי ג'ילי גיאומטרי C החשמלית.

ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C

ביפאורה אף הגדילו לעשות כשגם רכבו של המנכ״ל רוני גת, שככל הנראה מאמין בדוגמא אישית, הוחלף בגיאומטרי C החדש. באלביט גם יכניסו את הגיאומטרי C לרשימת האפשרויות שיוצעו לעובדים במסגרת עסקאות הליסינג.

מעבר לקטע הסביבתי והתדמיתי של אותן חברות, יש את הנושא הכלכלי שהוא חשוב לא פחות. במסגרת הרפורמה של שווי השימוש עבור רכבים בעלי הנעה חשמלית, החל מינואר 2022 הטבת השימוש תעלה מ-1,000 ל-1,200 ש״ח בחודש.

הרפורמה מגיעה לצד ההחלטה המטופשת של המדינה להעלות את המס על רכבים היברידיים בישראל מ-50% ל-83%, החל מה-1.1.21.

לצד ההסכמים עם שלוש החברות, בג'ילי מדווחים על לא פחות מ-2,500 הזמנות שנפתחו מאז השקת המותג בישראל, עבור ציי רכב ולקוחות פרטיים.

ג'ילי גיאומטרי C שהוא כרגע הדגם היחיד שהחברה משווקת בישראל, מגיע בשתי רמות גימור: גרסת הכניסה C350 מציעה טווח WLTP של 350 ק״מ (כ-300 ק״מ ריאלי) בתמורה ל-133,900 ש״ח והגרסה המאובזרת יותר, C460, מציעה טווח של 460 ק״מ (כ-400 ק״מ ריאלי) בתמורה ל-9,000 ש״ח נוספים.

ג'ילי שעשתה לאחרונה עלייה לישראל באמצעות קבוצת יוניון, היא מותג הרכב הנמכר ביותר בסין ב-5 השנים האחרונות ומחזיקה בין השאר בבעלות מלאה על וולוו, פולסטאר, לוטוס וגם כ-10% ממניות דיימלר, חברת האם של מרצדס.

תמונות: ג'ילי

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *