גיאו מוביליטי מבית יוניון תייבא לישראל את זיקר, מותג סיני מבית ג׳ילי
loader image

גיאו מוביליטי מבית יוניון תייבא לישראל את זיקר, מותג סיני מבית ג׳ילי

קריאה

אספרסו קצר

החדירה המוצלחת של מותג ג׳ילי לישראל עם הגיאומטרי C, מביאה לקבוצת יוניון את זיקר, מותג פרימיום צעיר ונחשק שלא מעט יבואניות היו שמחות לשווק בישראל, זאת לצד מותגי הקבוצה שכבר משווקים בישראל: טויוטה, לקסוס, ג׳ילי ו-GAC.

זיקר הוא מותג נוסף מבית התאגיד הסיני הענק של ג׳ילי, שעושה שימוש בפלטפורמות של וולוו ולינק אנד קו המשווקים בישראל ע״י קבוצת מאיר. הדגם הראשון של המותג, זיקר 001, קרוסאובר 100% חשמלי עם עיצוב ספורטבק ספורטיבי שהוצג בתערוכת הרכב בשנגחאי אי שם באפריל 2021, עם דמיון מחשיד שקיבל, איך נאמר בעדינות, הרבה מאוד השראה מפורשה פנמרה וגם מלינק אנד קו 01.

גרסת הקצה של זיקר 001, שאני מקווה מאוד שתגיע לישראל, מפיקה 536 כ״ס ומומנט מירבי של 70 קג״מ. 3.8 שניות זה נתון התאוצה הרשמי מ-0 ל-100 קמ״ש, עד למהירות מירבית של 200 קמ״ש. לדגם הזה יש גרסה עם סוללת CATL Qilin שעל הנייר יודעת לגמוע 1,000 ק״מ בין טעינות, אבל במציאות הנתון הזה ככל הנראה יהיה סביב 600 ק״מ.

בנובמבר 2022 זיקר חשפה באופן מפתיע את הדגם השני שלה, זיקר 009, מיניואן חשמלי פרימיומי עם מנוע המפיק 536 כ״ס ו-4.5 שנ׳ מ-0 ל-100. הדגם השלישי נחשף בפברואר השנה וקיבל את השם זיקר X, קרוסאובר המבוסס גם הוא על פלטפורמת SEA של ג׳ילי (עליה מבוסס גם וולוו EX30 שצפוי להגיע אלינו בסוף השנה) עם גרסאות של הנעה אחורית בהספק 268 כ״ס והנעה כפולה בהספק של 422 כ״ס וסוללה בקיבולת 66 קוט״ש.

בכוונת גיאו מוביליטי היבואנית מקבוצת יוניון לגייס צוות חדש לגמרי לטובת הטיפול במותג החדש, כמו גם פתיחה של מרכזי חוויה (למי שתוהה, מרכז חוויה זה אולם תצוגה שהצליח בחיים) ומערך שירות ייעודי. חדשות טובות נוספות הן שדגמי זיקר יהיו זמינים לעדכוני OTA גם בישראל. יאיי!

תמונות: יצרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו