ג'ילי גיאומטרי C חוגג 7,000 הזמנות ורמת גימור חדשה ⚡
loader image

ג'ילי גיאומטרי C חוגג 7,000 הזמנות וגרסת כניסה חדשה ⚡

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > ג'ילי חוגגת 7,000 הזמנות ורמת גימור חדשה לגיאומטרי C ⚡

כניסה חדשה

את אחת המהפכות הגדולות בתחום הרכב החשמלי ביצע ג'ילי גיאומטרי C במהלך 2021, והוא אף הגיע למקום השני בתחרות רכב השנה של מגזין אוטו, אחרי טסלה מודל 3. כמו טסלה, גם ג'ילי יצאה לדרך עם תמחור אטרקטיבי במיוחד שנותן תמורה מצוינת לכסף, ולמעלה מ-7,000 הזמנות כבר נפתחו, כשבחודש אפריל 1,000 מתוכן אמורות להימסר ללקוחות בשבועות הקרובים. אבל עכשיו, כמו מותגים נוספים, היא מעלה מחירים לאור התקלות בשרשרת האספקה, משבר השבבים והמלחמה באוקראינה.

ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C

לצד זה יש גם חדשות טובות ובג'ילי ישראל מודיעים על השקת גרסת כניסה חדשה למותג תחת השם ג'ילי גיאומטרי C 350 PURE, שתציע, ניחשתם נכון, טווח של 350 ק״מ בין טעינות, עם אותה יחידת הינע הקיימת בדגמים האחרים: מנוע חשמלי בהספק של 204 כ״ס ומומנט מיידי של 31.6 קג״מ, המאפשר האצה מ-0 ל-100 קמ״ש בתוך 7.7 שניות, עד למהירות מירבית של 150 קמ״ש באמצעות הגלגלים הקדמיים בלבד. טעינת DC מהירה מתאפשרת בהספק של עד 75 קילוואט, וטעינת AC בקצב מקסימלי של 11 קילוואט.

מפרט האבזור של ג'ילי גיאומטרי C 350 PURE כולל בין השאר צג מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ׳, שאמנם לא תומך ב-Android Auto/Apple CarPlay, אבל ניתן לשקף עליו את המסך של הסמארטפון במלואו, באמצעות אפליקציה ייעודית, ויש גם Waze מובנה.

רשימת האבזור של דגם ה-Pure אינה כוללת את מערכת השמע מבית Bose, מושבים מתכווננים חשמלית, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה, זיהוי שטח מת ומצלמת 360 היקפית שיש בדגמים האחרים. כמו כן, גרסת ה-Pure נועלת צמיגי ״17 במקום ״18.

אבזור הבטיחות שזכה לציון 6 מטעם משרד התחבורה, כולל בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקקים, תיקון סטייה ושמירה על מרכז הנתיב, בלימת חירום כולל זיהוי הולכי רגל.

ג'ילי גיאומטרי C
תא נוסעים – ג'ילי גיאומטרי C

מחירים ורמות גימור

רמת גימורמחיר
ג'ילי גיאומטרי C רמת גימור C350 Pure134,900 ₪
ג'ילי גיאומטרי C רמת גימור C350 Pro138,900 ₪
ג'ילי גיאומטרי C רמת גימור C460 Pro148,900 ₪

רונן יבלון, מנכ"ל ג'ילי ישראל, "על אף עיכובים, שהינם פועל יוצא של המשבר החמור בענף הרכב העולמי, אנו פועלים לילות כימים כדי לעמוד בביקוש הרב לרכבים שלנו, מתוך מטרה לספק שירות יעיל ומהיר ככל הניתן לקהל לקוחותינו. נמשיך להשקיע את מירב המאמצים מול היצרן במטרה לקדם לישראל משלוחים נוספים, ולספק את הרכבים בזמן הקצר ביותר".

ג'ילי גיאומטרי C – מפרט טכני מלא להורדה

תמונות: ג׳ילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו