צפו: מה קרה כש-Petrol Head יוצא לדייט עם שרירנית שבדית חשמלית?
loader image

צפו: מה קרה כש-Petrol Head יוצא לדייט עם שרירנית שבדית חשמלית?

קריאה

העוקץ השבדי

את דורון קאופמן אין צורך להציג בפני חובבי רכב אמיתיים, אבל למי שלא מכיר (תתביישו), אז דורון הוא מיוצרי התוכן המוטורי מהמובילים בישראל, או כמו שנהוג לכנות כיום כוכבי רשת: משפיען. המספרים של ערוץ היוטיוב שלו מדברים בעד עצמם, והם תוצאה של הסגנון האופייני שלו, שייצר לו קהל צופים אדוק.

לצד האובססיה של דורון לפיצוצים, בוכנות ואגזוזים, דעתו לגבי רכבים חשמליים ו״היעדר הרומנטיקה המוטורית״, מוכרת היטב לקהל הצופים שלו. לכן, כשהוא לקח את פולסטאר 2 Performance לסיבוב ולאחר מכן העלה סרטון לערוץ היוטיוב שלו, זה מיד הפך למפגש מעניין.

קצת רקע על השבדית החשמלית של דורון: חטיבת פולסטאר היתה ל-Volvo מה ש-AMG עבור מרצדס, עד שהפכה למותג נפרד לאחר ש-Geely רכשה את מותג היוקרה השבדי. בלי ספוילרים, דורון מסביר הכל בסרטון. המותג הושק גם כאן אצלנו בסוף 2022, באמצעות קבוצת ״מאיר״, עם 4 גרסאות שונות הכוללות הנעה קדמית או כפולה, מבוססות על פלטפורמת CMA של Volvo, עליה מבוססות גם ה-XC40 וה-C40. מעבר לעיצוב ספורטיבי ודינאמי במיוחד, מדובר ברכב הראשון אי פעם, עם מערכת מולטימדיה שפותחה מאפס ע״י החבר׳ה מגוגל, המאפשרת שליטה והפעלה על כל הפיצ׳רים של המכונית.

הגרסה המעניינת ביותר בהיצע היא כמובן הפולסטאר 2 Performance, עם 476 כ״ס ו-70 קג״מ של מומנט מיידי שעובר לכל ארבעת הגלגלים. 4.4 שניות לוקח לה להאיץ מ-0 ל-100 קמ״ש, כשרוב הכוח מגיע, איך לא, מהמנוע האחורי.

בקיצור, הסרטון עם הדייט של דורון נמצא ממש כאן 👇תבלו

צילום: רונן טופלברג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו