לראשונה גם בגרסת פלאג-אין: לקסוס NX החדש 2022 בישראל
loader image

לראשונה גם בגרסת פלאג-אין: לקסוס NX החדש 2022 בישראל 🔌

קריאה

משפר הופעה

קבוצת יוניון פותחת את 2022 עם השקה משמעותית עבורה ומודיעה על תחילת השיווק של לקסוס NX החדש בדור השני שלו. ה-NX שהוצג לראשונה ב-2014, הפך במהירות ללהיט מכירות באירופה, שם הוא אחראי על נתח מכובד של כ-30% מהמכירות, כשאצלנו הוא מחזיק בתואר ״הדגם הנמכר ביותר של לקסוס בישראל״, עם קצת יותר משליש מסך המכירות.

לקסוס NX החדש 2022
לקסוס NX החדש 2022

לראשונה: לקסוס NX גם בגרסת פלאג-אין

החדשות הטובות עבור קהל הלקוחות של לקסוס, הוא שה-NX מגיע אלינו לראשונה בגרסת פלאג אין (היברידית נטענת) תחת השם +450h, המבוססת על פלטפורמת ה-TNGA-K המוצלחת של טויוטה, המציעה טווח של כ-70 ק״מ ו-135 קמ״ש על חשמל בלבד, מפיקה 306 כ״ס בעזרת מנוע היברידי ומנוע חשמלי וסוללת ליתיום יון בקיבולת 18 קוט״ש. אגב, הפלטפורמה הזאת בדיוק מארחת גם את טויוטה RAV4 ההיברידי נטען. ה-NX עושה היסטוריה כפולה, כי הוא למעשה דגם הפלאג אין הראשון אי פעם של לקסוס, ב-30 שנות הפעילות של המותג. איך אומר בנט: פטורף!

הגרסה הנוספת של ה-NX היא ה-350h ההיברידית שתוצע בהנעה קדמית או כפולה, ובשלוש רמות גימור. רמת הגימור ההיברידית הגבוהה ביותר, Hadori, תשווק עם מנוע בנזין המפיק 190 כ״ס וצמד מנועים חשמליים, מלפנים (182 כ״ס) ומאחור (54) המפיקים יחד כ-244 כ״ס, כ-25% יותר כוח ביחס לדגם הנוכחי. נתון התאוצה עומד על 7.7 שניות מ-0 ל-100 קמ״ש.

שתי הגרסאות הנוספות, Kyushu ו-+Kyushup ישווקו עם הנעה קדמית בלבד, ללא המנוע החשמלי מאחור. הוא איטי יותר בשניה שלמה בזינוק מעמידה ל-100 קמ״ש: 8.7 שניות.

לקסוס NX החדש 2022
לקסוס NX החדש 2022

עיצוב ומידות

בלקסוס מתגאים בכך ש-95% מהחלקים של ה-NX החדש עורכים הופעת בכורה, וגם העיצוב עבר שדרוג רציני, בעיקר בתוך תא הנוסעים. האורך הכולל גדל ב-2 ס"מ ל-466, בסיס הגלגלים ב-3 ס"מ ל-269, הרוחב ב-2 ס"מ 186.5 והגובה בחצי ס״מ ל-167. נפח תא המטען עומד על 549 ליטרים.

לקסוס NX התעדכן מבחוץ עם בתי גלגלים רחבים יותר, המאכלסים חישוקים בגודל ״20, תאורה חדשה מאחור בצורת L לרוחב הרכב ואת הלוגו של לקסוס שהיה על דלת תא המטען מחליף טרנד כיתוב האותיות שפוגשים כמעט בכל רכב חדש.

לקסוס NX החדש 2022
לקסוס NX החדש 2022

תא נוסעים חדש לחלוטין

בפנים, תא הנהג עבר עדכון משמעותי, בעיקר בתחום הטכנולוגי שהיה עקב האכילס של הדגם היוצא ביחס למתחרים. בלקסוס יישמו קונספט המאפשר לנהג לשלוט בקלות על כל הדברים החשובים מבלי להוריד את העיניים מהכביש. לצורך כך, הסביבה מתאפיינת בעיצוב קמור וכל המסכים, הכפתורים והבקרים חשובים נמצאים באותו אזור המאפשר לנהג לתפעל אותם באופן פשוט.

חדשות טובות נוספות הן שבלקסוס נפטרו סופסוף ממשטח המגע המעצבן שהיה בקונסולה המרכזית, והחליפו אותו במסך מגע חדש בגודל ״14, שתומך כמובן ב-Android Auto ו-Apple CarPlay. פקדי בקרת האקלים הוטמעו מתחת למסך המולטימדיה, כשהכפתורים לבחירת הטמפרטורה קצת מזכירים את אלו של דגמי לנד רובר. שווה לציין גם לא פחות מארבעה שקעי USB בקונסולה מלפנים, משטח טעינה אלחוטי, ובורר מצבי נהיגה המאפשר לבחור בין מצב חשמלי, היברידי או בנזין בלבד השומר על האנרגיה בסוללה.

בטיחות

באופן מפתיע, כל דגמי לקסוס NX זכו לציון בטיחות 7 ״בלבד״ מטעם משרד התחבורה בשל היעדר מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב. מעבר לכך תקבלו כסטנדרט בכל הגרסאות את חבילת +Lexus Safety System הכוללת מערכות אקטיביות וסיוע לנהג כמו סיוע בהיגוי בשעת חירום, מערכת קדם התנגשות משודרגת, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים ורמזורים ועוד.

מחירים ורמות גימור

דגםרמת גימורמחיר
לקסוס NX 350hKyushu289,900 ₪
לקסוס NX 350hHadori312,900 ₪
לקסוס +NX 450hKyushu324,900 ₪
לקסוס +NX 450hHadori335,900 ₪
לקסוס +NX 450hF-Sport359,900 ₪

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "ה-NX זכה להצלחה ומשך למותג לקוחות – רבים מהם חדשים – וזאת הודות לשילוב בין יוקרה, עיצוב דינאמי ייחודי, מרגש ומתוחכם ודינמיקת נהיגה מהנה. על מנת לספק מוצר חדש ואטרקטיבי ללקוחות שמצפים היום להרבה יותר מהרכב שלהם, לקסוס המציאה מחדש את ה-NX. אנו מעריכים כי הדור השני שלו, שנוחת כעת באולמות התצוגה, ימשיך את ההצלחה ויימכרו ממנו למעלה מ-1,000 רכבים עד סוף השנה".

לקסוס NX החדש 2022 – מפרט טכני להורדה

קבלו סקירה של כפיר ובועז 👇

תמונות: לקסוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו