מרצדס AMG GT R Pro נחתה בישראל. וזו לא צורת דיבור. • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

מרצדס AMG GT R Pro נחתה בישראל. וזו לא צורת דיבור.

קריאה

חיים על הקצה

יושבים? יופי. תחגרו. חגרתם? קבלו: מנוע V8 BiTurbo בנזין 4 ליטרים, 3.6 שנ׳ מ-0 ל-100, 585 כ״ס, 71.3 קג״מ מומנט ומהירות מקסימלית של 318 קמ״ש. תגידו יפה שלום למרצדס AMG GT R Pro, מהרכבים הללו שעד שאומרים את השם שלהם, הם כבר מגיעים ל-100 קמ״ש. והחיה הזאת יכולה להיות שלכם, אם רק תיפרדו מ-2.4 מיליון ש״ח… יחידת הכוח הפסיכית הזאת מעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים בעזרת תיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים שקיבלה את השם המפוצץ AMG SPEEDSHIFT 7G-DCT.

במרצדס ישראל החליטו ללכת עד הקצה ולהביא את דגם הקצה של ה-AMG GT גם בגרסת ה-R Pro, לאחר שגרסת AMG GT כבר משווקת בארץ עם תג מחיר של 1,375,000 ש״ח (462 כ״ס ו-3.9 שנ׳ מ-0 ל-100) ועבור AMG GTs תצטרכו להתאמץ עוד קצת ולהגיע ל-1,575,000 ש״ח (510 כ״ס ו-3.8 שנ׳ מ-0 ל-100).

ככה זה חיות, הכי טוב מאחורי כלוב

ה-AMG GT R Pro עברה דיאטה רצינית וצוידה במגוון מכלולים ופיצ׳רים כמו מושבי באקט ספורטיביים העשויים מסיבי פחמן, כמו גם הגג, הספוילרים ועוד, כדי שהנהג המאושר שישב מאחורי ההגה יוכל לקבל חוויה מוטורית מקסימלית, וגם בטיחותית, הודות לשלדה מחוזקת וכלוב התהפכות.

מערכת ההיגוי היא לכל ארבעת הגלגלים, ״19 מלפנים (מידת צמיג 275/35R19) ו-״20 מאחור (325/30R20) והחדשות הכי טובות הן שהיא אפילו מגיעה עם כפתור ייעודי במרכז הקונסולה, צהוב ובולט, המאפשר לנתק את בקרת האחיזה מבלי להיכנס לכל מיני תפריטים, כי אם קניתם רכב כזה, אתם בטוח ממהרים, לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו