סובארו פורסטר 2022 החדש נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים
loader image

סובארו פורסטר 2022 החדש בישראל לאחר מתיחת פנים

קריאה

חזית חדשה

סובארו פורסטר, רכב ה-4×4 הנמכר ביותר של קבוצת סמלת בישראל מקבל מתיחת פנים קוסמטית וטכנולוגית, עם תחילת השיווק שלו בישראל, כשלוש שנים לאחר שהושק כאן הדגם היוצא בדור החמישי שלו. מבחוץ, השינוי אינו דרמטי ומסתכם בחזית עם יחידות תאורה בעיצוב חדש בשילוב DRLים (תאורת לד יום) וגריל חדש.

הפורסטר המחודש הוצג בעולם ביוני 2021 ומציג בעיקר שדרוגים טכנולוגים. בתחום הבטיחות הוא התעדכן בדור הרביעי של מערכת eyesight, עם התרעה מפני רכב הנמצא בשטח המת ותנועה חוצה לאחור כולל בלימה אוטונומית, שמירה על מרכז הנתיב וסיוע בהיגוי במצבי חירום. כל זה קורה בזכות הכפלת זווית המצלמה המותקנת מלפנים, המאפשרת לה לזהות בצורה טובה יותר הולכי רגל, זחילה בפקקים ועוד. כל זה אגב, ״הספיק״ לציון בטיחות 6 ו-7 מטעם משרד התחבורה בארץ, לגרסאות השונות שישווק כאן.

סובארו פורסטר 2022 החדש (מתיחת פנים)
סובארו פורסטר 2022 החדש (מתיחת פנים)

העדכונים בגזרת ביצועי השטח מסתכמים במערכת בקרה אקטיבית בירידה במדרון ומצב X Mode המחזיר את מערכת הבקרה לפעילות מתחת ל-35 קמ״ש. בקיצור, גם הפעם אל תבנו על מעלה עשוש, מקסימום שבילים ואתגרים בקטנה.

בתוך תא הנוסעים הוא התחדש במערכת מולטימדיה חדשה עם צג בגודל ״8 ושישה רמקולים, התומך ב-Apple CarPlay. לא צוין אם יש תמיכה גם ב-Android Auto, ואם הוא לא תומך אז מדובר בחתיכת פער רציני וחבל. יש גם מצלמת רוורס חדשה, תאורת לד בתא הנוסעים ועוד.

סובארו פורסטר – מחירים ורמות גימור

דגםרמת גימורמחיר
סובארו פורסטרZ169,900 ₪
סובארו פורסטרX192,900 ₪
סובארו פורסטרXS202,900 ₪
סובארו פורסטרSport212,900 ₪
סובארו פורסטר 2022 החדש (מתיחת פנים)
סובארו פורסטר 2022 החדש (מתיחת פנים)

סובארו פורסטר 2022 החדש – מפרט טכני להורדה

סקירה על סובארו פורסטר 2022 החדש 👇

תמונות: סובארו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו