סיאט משיקה את הליאון 2020 החדשה, המשפחתית הקומפקטית של סיאט
loader image

סיאט משיקה את הליאון החדשה

קריאה

ילדה טובה ברצלונה

בת הדודה הסקסית של הגולף החדשה הושקה והיא נראית יפה מתמיד. וכל היופי הזה לא בא בחינם: 1.1 מיליארד אירו יצאו מחשבון הבנק של היצרנית הספרדיה, כדי שתוכלו ליהנות מהתמונות הללו. הגרסאות הקודמות של הלאון מכרו עד היום כ-2.2 מיליון יחידות, והחדשות הטובות הן שהיא לא רק יפה, היא גם חכמה.

בדגמים המאובזרים יותר הותקנה מערכת שיודעת לדבר עם רכבים אחרים (התומכים בטכנולוגיה, ואין הרבה כאלה כרגע) ואפילו עם רמזורים חכמים שיהיו כנראה ממש בעתיד הקרוב. את הגנים של אאודי אפשר לאתר באמצעות תאורת הלד בחזית ומאחור, כולל אנימציות תאורה בפתיחה ונעילה של הרכב.

רשימת האיבזור המפנקת, בחלק מהדגמים שנקווה שיגיעו גם לארץ, כוללת תמיכה באנדרואיד אוטו/אפל קארפליי, מסך בגודל של עד 10 אינץ׳, תאורת אווירה, לוח שעונים דיגיטלי, תא מטען בנפח של 380 ליטר בדגם הקצר ו-617 ליטר בגרסת הסטיישן. היצע המנועים כולל בנזין, דיזל וגם גרסת פלאגאין הייבריד חשמלית נטענת המאפשרת נסיעה של עד 60 ק״מ על הסוללה בלבד. ואגב, נכון שדוגמניות וכדורגלנים הולכים טוב ביחד? אז תדעו שהחמודה הזאת תוכננה ומיוצרת במפעלי סיאט בברצלונה, וברצלונה זה משהו שישראלים מאוד אוהבים. הלאון תגיע לארץ ככל הנראה ברבעון האחרון של 2020. ככה זה יפות, לוקח להן זמן עד שהן מוכנות.

תגובה אחת

עקבו אחרינו