מתיחת פנים לקופרה אטקה 2021 • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

מתיחת פנים לקופרה אטקה 2021

קריאה

מתיחת שריר

שבוע לאחר שהציגה את מתיחת הפנים לאטקה, סיאט, או יותר נכון, קופרה שעכשיו נחשב למותג עצמאי, מציג את מתיחת הפנים לקופה אטקה, אותו SUV מוצלח של סיאט, על סטרואידים. בין העדכונים אפשר למצוא זוג פנסים בחזית, המיישרים קו עם שפת העיצוב החדשה, גריל חדש, פגוש קדמי חדש עם כונסי אוויר, עוד קצת לדים וחישוקי 19 אינץ׳, צמד מפלטים ספורטיביים ועוד…

בפנים הקופרה אטקה היא פשוט חגיגה לנהגים שבמקרה יש להם גג שני ילדים. לאחר שהתיישבתם על מושבי הבאקט הספורטיביים מעור, תוכלו להבחין מיד בלוח השעונים הדיגיטלי בגודל 10.25 אינץ׳ וגם את מערכת המולטימדיה החדשה עם מסך 9.2 אינץ׳ ורמקולים של Beats Audio. כנראה שמישהו שם ממש התמכר למסכים. הגה קטום בציפוי עור ספורטיבי יאפשר לכם לשלוט בחיית הטרף הספרדיה די בקלות.

מתחת למכסה המנוע מסתתרת אורווה רצינית עם 296 סוסים (מומנט של 40 קג״מ) שיקחו את המשפחה שלכם על שלל ילדיה, בקבוקיה, צעצועיה ומסכיה מאפס למאה ב-4.9 שנ׳, שיפור של 0.3 שנ׳ מהדגם הקודם. המהירות המקסימלית, שכמובן לעולם לא תגיעו אליה: 247 קמ״ש. כל הטוב הזה מתאפשר הודות למנוע ארבעה צילינדרים בנפח שני ליטרים יעיל במיוחד ותיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. הקופרה אטקה קיבלה גם הנעת AWD קבועה, אבל אל תבנו עליה מעבר לשבילים קלילים ביערות ארצנו.

מה לגבי בטיחות? ניחשתם נכון, כל מה שיש בסיאט אטקה, אחותה התאומה וה״משעממת״. להתראות בכבישי ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו