מלכת המיני: קיה פיקנטו המעודכנת הגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

מלכת המיני: קיה פיקנטו המעודכנת הגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > קיה פיקנטו המעודכנת הגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים

מתיחה קטנה

היא נושאת את התואר ״המיני הנמכרת בישראל״ כבר 9 שנים, תחגוג ממש בקרוב 100,000 מסירות ועכשיו הקיה פיקנטו החדשה מגיעה אלינו לאחר עדכון של מתיחת פנים מאז שהדור הנוכחי הוצג בתערוכת ג׳נבה ב-2018, עם אבזור עשיר והרבה אופציות לבחירה.

קיה פיקנטו החדשה שודרגה בפגושים חדשים מלפנים ומאחור, פנסים בעיצוב חדש עם תאורת יום, תאורת לד מאחור, גם הדגשה אדומה בגרסת ה-GT-Line והדגשה שחורה בגרסת X-Line. הלקוחות יוכלו לבחור מבין 9 צבעים, חישוקי ״15 או ״16 ומושבי בד שחור או מושבי עור סינתטי ב-4 גרסאות שונות, LX, EX, GT-Line ו-X-Line.

קיה פיקנטו 2021 החדשה (מתיחת פנים)

בפנים, או יותר נכון מבחוץ, יש גם כניסה והנעה ללא מפתח בכל הגרסאות מלבד LX. מערכת המולטימדיה עודכנה עם מסך ״8 התומך ב-Android Auto ו-Apple CarPlay ולוח המחוונים השתדרג עם מסך קטן בגודל ״4.2. קיפול מראות חשמלי תקבלו בשתי הגרסאות הבכירות

קיה פיקנטו החדשה השתדרגה גם במנוע Smartstream חדש של תאגיד יונדאי-קיה, עם המשולש הקדוש יעילות-חסכון-ופחות זיהום. מנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר מפיק 84 כ״ס ומומנט מירבי של 12 קג״מ ב-4,200 סל״ד. מה שאולי קצת יקלקל את החגיגה זאת העובדה שהפיקנטו החדשה תשווק עם תיבת 5 הילוכים חדשה שזכתה לשם AMT, אבל למעשה מדובר בתיבה הרובוטית שנמצאת ביונדאי i10 שהושקה בישראל בתחילת 2020.

קיה פיקנטו 2021 החדשה (מתיחת פנים)

כמו בדגם היוצא, גם הפיקנטו החדשה מציגה רמת אבזור עשירה, במיוחד בכל הקשור לבטיחות. כסטנדרט תקבלו 7 כריות אוויר כולל אחת לברכיים של הנהג, בלימה אוטונומית מלפנים כולל זיהוי הולכי רגל, שמירה על נתיב הנסיעה + מרכז הנתיב, התרעה מפני היסח דעת של הנהג ועוד.

מחירים

קיה פיקנטו החדשה LX84,500 ₪
קיה פיקנטו החדשה EX84,900 ₪
קיה פיקנטו החדשה GT LINE86,900 ₪
קיה פיקנטו החדשה X LINE86,900 ₪

תמונות: קיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו