נכנס לכושר: טויוטה C-HR Sport GR 2021 מושק בישראל
loader image

נכנס לכושר: טויוטה C-HR Sport GR מושק בישראל

קריאה
🇮🇱 השקה מקומית > נכנס לכושר: טויוטה C-HR Sport GR מושק בישראל

זה רק ספורט

יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל מתחזקת בסגמנט הקרוסאוברים הפופולארי ומוסיפה דגם ספורטיבי חדש לטויוטה C-HR הפופולארי שכבר מכר בישראל למעלה מ-22,000 יחידות.

טויוטה C-HR Sport GR המשתייך לסגמנט ה-C-SUV, נוצר בהשראת ה-Gazoo Racing, אותו קונספט שתחת ידו נוצרה גם היאריס GR, אחת ממכוניות ה-Hot Hatch הכי מרגשות ומהנות שחובב רכב יכול חוות, עם מנוע שיודע להפיק 268 כ״ס. זה ממש לא הסיפור של ה-C-HR Sport, שם המאפיינים הספורטיביים הם בעיקר עבור העינים ופחות עבור מה שממתין מתחת לרגל ימין.

טויוטה C-HR Sport GR
טויוטה C-HR Sport GR
טויוטה C-HR Sport GR
טויוטה C-HR Sport GR

טויוטה C-HR Sport GR מקבל שדרוג משמעותי לנראות ביחס לדגם C-HIC הרגיל, עם תאורת Projector LED ראשית, פנסי ערפל לד בחזית, מושבי אלקנטרה ספורטיביים מלפנים וסמלי GR Sport בסף הדלת של הנהג והנוסע. הוא מגיע בצביעה דו גוונית עם גג שחור וחישוקי ״19 שעליהם הותקנו צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6.

באגף הטכנולוגיה הוא מגיע עם מערכת המולטימדיה Toyota Touch 2 שתומכת כמובן ב-Android Auto ו-Apple CarPlay, עם צג בגודל ״8, שקע USB, מצלמת רוורס, מושב מתכוונן חשמלית לנהג כולל תמיכה לגב התחתון, חימום למושבים הקדמיים ועוד.

טויוטה C-HR Sport GR
טויוטה C-HR Sport GR

יחידת ההינע ההיברידית של טויוטה C-HR Sport GR זהה לדגם ״הרגיל״ עם מנוע בנזין 4 צילינדרים בטור בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי. הצמד הזה מפיק יחד 122 כ״ס ו-14.5 קג״מ ו-11 שניות מ-0 ל-100 קמ״ש ועד למהירות מירבית של 170 קמ״ש. צריכת הדלק עומדת על 20.4 ק״מ/לליטר לפי תקן WLTP.

אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים והולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב, מניעת סינוור רכב חולף, מערכת קדם התנגשות, חיישני חניה מלפנים ומאחור עם בלימה אוטומטית ועוד.

מחיר (לא כולל אגרת רישוי):

רמת גימורמחיר
טויוטה C-HR Sport GR164,900 ₪

להורדת מפרט טכני מלא של טויוטה C-HR Sport GR

 תמונות: טויוטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו