יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מתחילה לשווק את אחת המכוניות הפופולאריות בסגמנט המנהלים בגרסתה העדכנית לאחר שעברה מתיחת פנים.
הקאמרי מגיעה אלינו לאחר שמכרה כ-19 מיליון יחידות בעולם מאז הושקה לראשונה ב-1982. העיצוב העדכני לא כולל שינויים דרמטיים, ביניהם פגוש חדש מלפנים עם מראה דינאמי יותר וחישוקי ״18 קלים בעיצוב חדש.
תא הנוסעים גם כן עבר עדכון בנגיעות, כי אתם כבר מכירים את התפיסה היפנית: במה שעובד לא צריך לגעת. צג המולטימדיה שהיה מוטמע בתוך הקונסולה, הוחלף במסך ״צף״ בגודל ״9 שתומך ב-Android Auto ו-Apple CarPlay. בטויוטה טוענים שהמסך החדש שתומך בעברית מלאה, גם מהיר יותר מבחינת זמן תגובה מזה הנוכחי. את מושבי העור שלכם תוכלו לקבל בצבע בז׳ או שחור.
יחידת ההנעה ההיברידית של הקאמרי, עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.5 ליטר מפיקה 218 כ״ס ב-5,700 סל״ד ומומנט מירבי של 22.5 קג״מ ב-3,600 סל״ד. הוא שודך לתיבה אוטומטית רציפה השולחת את כל הסוסים לגלגלים הקדמיים בלבד. 8.5 שניות לוקח לה להגיע ל-100 קמ״ש, עד ל-180 קמ״ש מהירות מירבית.
גולת הכותרת של טויוטה קאמרי החדשה היא הבטיחות, שם היא זוכה לראשונה בציון 8 מקסימלי של משרד התחבורה. זה קורה בזכות מערכת Toyota Safety Sense הכוללת רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אקטיביות וביניהן:
⚠️ סיוע היגוי בחירום ובפניות בצמתים
⚠️ הכנת תא הנוסעים למקרה של פגיעה
⚠️ בלימה אוטונומית בפניות כשהולך רגל הנמצא בכיוון הנגדי חוצה את הכביש
⚠️ בקרת שיוט המזהה תמרורים ומתאימה את מהירות הנסיעה
⚠️ התרעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה ושמירה על מרכז הנתיב
⚠️ זיהוי והתרעה מפני רכב הנמצא בשטח מת
⚠️ זיהוי רכבים חוצים מאחור והתרעה מפני שכחת ילדים במושב האחורי
טויוטה קאמרי תשווק בישראל בשלב זה ברמת גימור אחת, XLE, עם תג מחיר של 214,900 ש״ח. רמת הגימור XLE היא השלישית מתוך ארבע רמות גימור המשווקות בארה״ב, כשמעליה רמת הגימור XSE. סתם, שתדעו, למקרה שאתם מסוג המנהלים ששואפים לטוב ביותר. ורגע לפני שאני הופך להיות טוני רובינס, זה זמן טוב לסיים.
תמונות: טויוטה
כתיבת תגובה