ציון בטיחות מקסימלי למיצובישי אאוטלנדר 2022 החדש מטעם ה-IIHS
loader image

ציון בטיחות מקסימלי למיצובישי אאוטלנדר 2022 החדש

קריאה
🌎 חדשות רכב > ציון בטיחות מקסימלי למיצובישי אאוטלנדר החדש

עשה את המקסימום

יורש העצר של סגמנט רכבי הפנאי עם שבעה מקומות, מיצובישי אאוטלנדר החדש שהושק בישראל רק לאחרונה, מביא הרבה נחת ליצרנית וליבואנית כלמוביל, כשזכה לציון בטיחות מקסימלי, +TOP SAFETY PICK מטעם IIHS, גוף מחקרי ללא מטרות רווח מטעם חברות הביטוח בארצות הברית.

הציון המקסימלי תקף לדגמים שיוצרו לאחר חודש יוני 2021, אז ביצעו במיצובישי כיול ליחידות התאורה מלפנים. אם במקרה יש לכם דגם שיוצר לפני התאריך הזה, ביקור קצר במוסך יפתור לכם את הנושא.

מיצובישי אאוטלנדר 2022 החדש

הדור הרביעי של האאוטלנדר שהושק אצלנו רק במהלך יולי השנה, משווק עם כמות חסרת תקדים של 11 כריות אוויר כסטנדרט, ומערכות בטיחות אקטיביות כמו בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב (ללא תיקון), התרעה על רכב הנמצא בשטח מת, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית במידת הצורך, התרעה מפני עייפות נהג ועוד.

מיצובישי אאוטלנדר החדש קיבל בישראל ציון בטיחות 6 מטעם משרד התחבורה בכל רמות הגימור, בגלל היעדר מערכת למניעת שכחת ילדים, זיהוי תמרורי מהירות וזיהוי דו גלגלי. חשוב לציין שהדגם שנבחן ב-IIHS מגיע עם תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, LKA, כשהדגם המשווק בישראל מספק התרעה ויזואלית וקולית בלבד, ללא תיקון אקטיבי (LDW).

מיצובישי אאוטלנדר 2022 החדש צפוי להיבחן גם בארגון ה-Euro Ncap האירופאי, כשגם שם הוא צפוי לקבל ציון מקסימלי של חמישה כוכבים.

מיצובישי אאוטלנדר 2022 החדש

תמונות: מיצובישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו