צ׳מפיון מוטורס משיקה בישראל את אאודי RS 5 בתצורת קוּפֶּה וספורטבק
loader image

צ׳מפיון מוטורס משיקה בישראל את אאודי RS 5 בתצורת קוּפֶּה וספורטבק

קריאה

מתחרה חדשה

לא בכל יום נוחתים בישראל שלושה דגמים מאותה משפחה ועוד בשתי תצורות. אז הנה, דווקא בשנה המקוללת במאה הנוכחית, אתם יכולים להגיד שלוש פעמים ״חמסה״! צ׳מפיון מוטורס שמייבאת את מותג אאודי לישראל, מתחילה לשווק את משפחת ה-A5 לאחר שעברה מתיחת פנים, בגרסת הקוּפֶּה, גרסת הספורטבק וגם… גרסת הקצה של הדגם, אאודי RS 5. וברור שנתחיל דווקא איתה, נכון?

אאודי RS 5

אז האאודי RS 5 מצטרפת ל-RS 3, RS 6 ו-RS Q8 שגם כן הושקו לאחרונה בארץ זבת חלב ודבש.

מתחת למכסה יש מנוע טווין טורבו בנזין V6 בנפח 2.9 ליטר שיודע להפיק 450 כ״ס ומומנט מירבי של 61.2 קג״מ כבר ב-1,900 סל״ד. תיבת 8 הילוכים Tiptronic מורידה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים שמזניקים את האאודי RS5 מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 3.9 שניות. ונכון שצריכת הדלק חשובה לכם? כי הרי מי מאיתנו לא קונה רכב כזה כדי לחסוך בדלק… אז 9.1 ליטר לכל 100 ק״מ.

תא הנוסעים של אאודי RS 5 מיישר קו עם משפחת דגמי RS האחרים: לוח שעונים דיגיטלי עם תצוגת פרמטרים ספורטיביים, דיפונים וגימורי אלקנטרה, עור וסיבי פחמן, והרבה, לוגו RS בכל מקום וכמובן, איך אפשר שלא: כפתור ה-RS בהגה המאפשר להחיל את ההגדרות שבחרתם בלחיצה אחת, ולהפוך אותה למפלצת חסרת מעצורים.

מבחוץ? פגוש בעיצוב ספורטיבי עם סמל אאודי, סמל RS, גריל וכונסים בצבע שחור מלפנים. מאחור פגוש עם חלק תחתון וסף מפלטים בצבע שחור גם כן. תהיתם לגבי דפיוזר? אז אין. קורה.

ה-RS 5 מפנקת גם בכל הקשור לבטיחות: בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי רכב הנמצא בשטח מת, בלימה אוטונומית, חיישני חניה מלפנים ומאחור + מצלמת 360 ועוד…

אאודי RS 5 תשווק עם תג מחיר של 741,300 ש״ח לפני הנחות 😉

צילומים: אאודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו