Buy&Drive משיקה מתחם חדש למכירת רכב בהשקעה של 35 מיליון ש״ח. אה, ויש גם טסלה
loader image

Buy&Drive משיקה מתחם חדש למכירת רכב בהשקעה של 35 מיליון ש״ח. אה, ויש גם טסלה

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > Buy&Drive משיקה מתחם חדש למכירת רכב בהשקעה של 35 מיליון ש״ח

כמו באמריקה

חברת Buy&Drive שבבעלות איש העסקים אורי דיגמי, השיקה בנתניה מתחם חדש, מעוצב ומתקדם, שתוכנן מאפס כדי להפוך (לטענתם) לגדול והמפואר בישראל מסוגו. המתחם החדש הממוקם באזור התעשיה פולג בנתניה, משתרע על פני 3 קומות ושטח של 4,357 מ״ר ובנייתו נמשכה כשלוש שנים.

מתחם Buy&Drive החדש בנתניה 📷 גדעון לוין
מתחם Buy&Drive החדש בנתניה 📷 גדעון לוין

הקונספט הייחודי של המתחם, המכיל רכבים חדשים, אפס ק״מ ומשומשים (במצב של כמעט תצוגה, בחנתי מקרוב) מאפשר לרוכשים פוטנציאליים לקבל את כל הפתרונות במקום אחד, לרבות ייעוץ, נסיעות מבחן, מימון, ביטוח והעברת בעלות בתוך כ-45 דקות בלבד.

מגוון המותגים והדגמים הרחב במתחם מאפשר ללקוחות לבדוק ולבצע נסיעת מבחן על יותר מדגם אחד וע״י כך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורם. בין 400 כלי הרכב המוצגים במתחם ניתן למצוא בין השאר מותגי יוקרה כמו מרצדס, BMW, אאודי, קאדילק, ומותגים עממיים יותר כמו יונדאי, קיה ומאזדה. ב-Buy&Drive מתגאים בכך שהמתחם מאפשר לרכוש ״כל מה שיש לו גלגלים״, החל מדו גלגלי, אופנועים, קורקינטים וטרקטורונים.

אגב, ב-Buy&Drive יש גם דגמי טסלה להשכרה/ליסינג ואפילו פיאט 500 יפהפייה ששוחזרה בעבודה מדויקת.

מתחם Buy&Drive החדש בנתניה 📷 גדעון לוין
מתחם Buy&Drive החדש בנתניה 📷 גדעון לוין

במתחם הותקנה גם מעלית רכבים שקופה לצורך שינוע רכבים מגג המבנה, המשקיף על כביש החוף, אל אולם התצוגה כדי לאפשר ללקוחות לבצע נסיעות מבחן ולהתרשם מקרוב. לחובבי האומנות מביניכם שווה לקפוץ כדי להתרשם מהיצירות של האמן הבינלאומי גיל גורן, שהפקתן נמשכה למעלה משנה.

במילה אחת: אמריקה

חברת Buy&Drive פועל בישראל משנת 1996 ומתמחה במכירת רכב חדש ומשומש בייבוא רשמי ומקביל ללקוחות פרטיים, בצורת יד ראשונה, 0 קילומטר בנוסף להשכרת רכבים, טרייד אין וליסינג.

אורי דיגמי, מייסד ובעלים Buy&Drive: "אחרי הרבה שנים של תכנון וציפייה אנחנו מתרגשים לפתוח את המתחם החדש של Buy&Drive, המתחם החדש נבנה ותוכנן בהתאם לכל החלומות שלנו ובסטנדרט בין לאומי ובשיתוף פעולה עם הצוותים הותקנו במבנה זה מערכות מהמתקדמות בעולם במטרה לספק ללקוחותינו את חווית הקנייה הטובה ביותר שניתן לתת. לקוחות החברה יוכלו להנות ממגוון רכבי יוקרה, רכבים חשמליים, רכבי ספורט ועוד. בנוסף, המתחם עשיר בתוכן והופך את הקנייה לחוויית בילוי לכל המשפחה הודות לבית קפה, בוטיק אקססוריז מקורי של מותגי רכב, פינת משחקים לילדים, בית כנסת וחדר תפילה מוסלמי"

אורי דיגמי, מייסד ובעלים Buy&Drive 📷 שוקה כהן
אורי דיגמי, מייסד ובעלים Buy&Drive 📷 שוקה כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו