עדכן גרסה: סיטרואן C3 Aircross המחודש נחת בישראל לאחר מתיחת פנים
loader image

עדכן גרסה: סיטרואן C3 Aircross המחודש נחת בישראל

קריאה
🇮🇱 השקה מקומית > סיטרואן C3 Aircross (מתיחת פנים)

חדש באוויר

קבוצת לובינסקי מנחיתה בישראל את סיטרואן C3 Aircross המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים משמעותית ראשונה מאז הוצג ב-2017 ומכר למעלה ממיליון יחידות ברחבי העולם בדור השלישי. ובלי לבזבז יותר מדי זמן הוא ייכנס לתחרות בזירה די פופולארית של דגמי SUV קומפקטיים כמו ניסאן ג׳וק החדש, פיג׳ו 2008, קיה סטוניק, יונדאי קונה, רנו קפצ׳ור, סיאט ארונה, יונדאי קונה ועוד.

סיטרואן C3 Aircross
סיטרואן C3 Aircross
סיטרואן C3 Aircross
סיטרואן C3 Aircross

החדשות הגדולות שאיתן מגיע סיטרואן C3 Aircross המחודש מגיעות בעיקר בגזרת העיצוב, שם הוא יישר קו עם המראה החדש של דגמי סיטרואן העדכניים, שניתן לראות גם בסיטרואן C4 החדשה שהושקה לאחרונה בישראל. כמתבקש, הוא קיבל חזית חדשה עם גריל חדש המחבר בין שני פנסי לד, כשהלוגו של סיטרואן משולב במרכזו באופן נקי ואלגנטי. גם בתאורה הוא התחדש בפנסי לד ראשיים ו-DRLים (תאורת יום) בעיצוב חדש, גם כן מלד. במבט מהצד ניתן להבחין גם בעיצוב חדש לחלון האחורי בקורה C ובחישוקי ״17. חובבי ההתלבטויות מביניכם ישמחו לדעת שניתן יהיה לבחור מבין שבעה צבעים למרכב, גג לבן או שחור ושלוש חבילות צבע, לבן, שחור או כתום עבור מראות הצד, מגן הגחון והאלמנט העיצוב על החלון בקורה C.

בתוך תא הנוסעים של סיטרואן C3 Aircross המחודש הוא מציג מסך מולטימדיה חדש בגודל ״9 במקום ״7 בדגם היוצא, עם תמיכה ב-Android Auto ו-Apple CarPlay. מעבר לכך לא נרשמו דרמות גדולות, עם שלל מקומות אחסון, מושב אחורי שנע על מסילה (בחלוקה של שני שליש ושליש) ומאפשר לכם להחליט איך אתם אוהבים את החלל שלכם. בתא המטען תמצאו 410 או 520 ליטרים, תלוי במצב המושבים על גבי המסילה ו-1,289 ליטרים כששורת המושבים מאחור אינה בשימוש.

סיטרואן C3 Aircross
סיטרואן C3 Aircross
סיטרואן C3 Aircross
סיטרואן C3 Aircross

מתחת למכסה המנוע של סיטרואן C3 Aircross המחודש יש את מנוע הPureTech המוכר של קונצרן סטלנטיס, 1.2 ליטר טורבו בנזין המפיק 130 כ״ס ב-5,500 סל"ד ו-23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. תיבת 6 הילוכים אוטומטית מורידה את הכוח לגלגלים הקדמיים בלבד, ואלו משגרים אותו מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 9.1 שניות, עד למהירות מירבית של 195 קמ״ש. קטן קטן, אבל זריז. לפי תקן WLTP, נתון צריכת הדלק הממוצעת עומד על 6.3 ק"מ ליטר ל-100 ק"מ (קבוצת זיהום 11).

סיטרואן C3 Aircross המחודש קיבל ציון בטיחות 6 מטעם משרד התחבורה בארץ וציון מקסימלי של 5 כוכבי בטיחות מטעם ה-Euro Encap (בדגם היוצא לפני מתיחת הפנים). מערכות הבטיחות והסיוע לנהג כוללות בין השאר 6 כריות אוויר, בלימת חירום, התרעה מפני התנגשות, התרעה מפני סטייה מנתיב (ללא תיקון), התרעה מפני עירנות נהג, זיהוי תמרורים, ניטור והתרעה מפני רכב הנמצא בשטח מת, מניעת סינוור רכב המגיע ממול, חיישני תאורה היקפיים, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ועוד.

מחיר (לא כולל אגרת רישוי):

רמת גימורמחיר
סיטרואן C3 AIRCROSS רמת גימור Shine129,990 ₪

להורדת מפרט טכני מלא של סיטרואן C3 Aircross

סיטרואן C3 Aircross
סיטרואן C3 Aircross

תמונות: סיטרואן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו