סמלת משיקה בישראל את פרארי SF90 סטראדלה ושני אולמות תצוגה חדשים
loader image

סמלת משיקה בישראל את פרארי SF90 סטראדלה ושני אולמות תצוגה חדשים לפרארי ומזראטי בהרצליה

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > סמלת משיקה אולמות תצוגה חדשים לפרארי ומזראטי בהרצליה

אדום עולה

כעשור לאחר ההשקה בישראל ע״י חברת ״אוטו איטליה״ ולאחר המעבר לקבוצת סמלת, שני אולמות תצוגה חדשים של פרארי ומזראטי נפתחו בהשקעה של 5 מיליון ש״ח ברחוב המנופים בהרצליה, באותו רדיוס של קילומטר שבו יושבים כל מותגי רכבי היוקרה. כוכבת האירוע שעלתה על שמלת בוקר כחולה ונוצצת, היתה הפרארי SF90 סטראדלה (Ferrari SF90 Stradale) שהושקה בארץ ומיד קיבלה את התואר ״הרכב היקר בישראל״ עם תג מחיר של למעלה מ-4 מיליון ש״ח. מתחילת 2021 עלו על כבישי ישראל מספר שיא של 9 רכבי פרארי מדגמי פרארי פורטופינו, רומא ו-F8. זה נשמע עוד יותר מרשים באחוזים: גידול של 350% ביחס ל-2020.

פרארי SF סטראדלה 📷 Ferrari S.p.A ©

ה-SF90 הובאה לישראל במיוחד עבור השקת האולם החדש והיא למעשה המכונית ההיברידית נטענת הראשונה אי פעם של פרארי. ההספק המשולב שלה עומד על 1,000 כ״ס, הגבוה ביותר ברכב כביש של פרארי, והוא מתקבל בזכות שילוב של שלושה מנועים חשמליים יחד 220 כ״ס ומנוע V8 טווין טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטרים המפיק 780 כ״ס! כל הטוב הזה מזניק את הפרארי SF90 סטראדלה על כל 1,570 הקילוגרמים שלה בתוך 2.5 שניות מ-0 ל-100 קמ״ש, ובתוך 6.7 שניות ל-200 קמ״ש, עד למהירות מירבית של 340 קמ״ש. אגב, ה-SF90 סטראדלה קיזזה 0.2 שניות מנתון התאוצה של הלה-פרארי מ-0 ל-100 קמ״ש.

ה-SF90 סטראדלה צוידה בסוללה בקיבולת 7.9 קוט״ש המזינה את שלושת המנועים החשמליים ומאפשרת נסיעה לטווח של 20 ק״מ על חשמל בלבד. בדיוק המרחק שצריך כדי לצאת מהשכונה עד לכביש המהיר הקרוב ואז… להעיר את האורקסטרה כדי שתנגן את היצירה ״שמיניית הבוכנות״. היא גם מציגה לראשונה שלל חידושים כמו מדף אווירודינמי וקונץ-כלשהו לחישוקים הקלים, ארבעה מצבי נהיגה שונים (e-Drive, Hybrid, Performance, Qualify) שבהסבר פשוט זה יוצא: ״מהיר״, ״ממש מהיר״, ״מהיר אחושילינג״ ו״מהיר הנה יש פה טסלה מודל S והגיע הזמן ללמד אותה לקח״.

אבזור ובטיחות

כסטנדרט (כן, יש מונח כזה בפרארי) תקבלו ב-SF90 סטראדלה בין השאר פנסי מטריקס לד מלפנים ולד מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת ניהול מומנט מתקדמת בכל ארבעת הגלגלים, בקרת אחיזה מתקדמת, ניהול מערכות נהיגה מתקדמת, מתלים מגנטיים, לוח מחוונים בגודל ״16, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, בלמים קרמיים, מכסה תא מטען מסיבי פחמן בצבע הרכב, פגושים מסיבי פחמן, חישוקי ״20, 4 כריות אוויר, ניטור לחץ אוויר בצמיגים וגם… כיסוי רכב מקורי!

פרארי SF סטראדלה 📷 Ferrari S.p.A ©

בסמלת התגאו לספר שרוכש מאושר אחד כבר הזדרז להזמין SF90 מדגם ספיידר קבריולט ונפרד מכ-4.5 מיליון ש״ח, הסכום הגבוה ביותר אי פעם ששולם עבור רכב שיובא באופן רשמי ע״י יבואן רכב ישראלי.

מוכרים את הדירה של סבתא

פרארי SF90 סטראדלה מתחילה ב-3,650,000 ש״ח ועבור גרסת הספיידר תוסיפו עוד 200,000 ש״ח, כל זה לפני תוספות כמובן. רגע, אל תסגרו את פנקס הצ׳קים, כי בדיוק הגענו לתוספות. אז ככה: עבור חבילת המירוץ Asseto Fiorano שמפחיתה משקלים, משדרגת את המתלים ומוסיפה חלקים מסיבי פחמן, תאלצו להיפרד מסכום סמלי קטן של 470,000 ש״ח. עבור צבע מהפלטה ההיסטורית של פרארי תוסיפו עוד 93,200 ש״ח וצבעים מיוחדים לפי בקשה מיוחדת יעלו לכם עוד 245,000 ש״ח. חישוקים העשויים מסיבי פחמן יעלימו לכם עוד 185,000 ש״ח מהעו״ש. רגע, יש עוד: אם חשקה נפשכם בחישוקים קלים בגימור יהלום, תכינו עוד 64,200 ש״ח. מושבים מחוממים ומתכווננים חשמלית עם זיכרונות יעלו לכם 50,400 ש״ח. יש מצב בהחלט שאחרי שמוציאים סכום כזה על מושבים, אז מומלץ לשבת…

בא לכם להרכיב פרארי SF90 סטראדלה ולתלות בחדר? קבלו לינק לקונפיגורטור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו