פורד דוחה את המסירות של הברונקו החדש בגלל בעיות בגג המרכב
loader image

פורד דוחה את המסירות של הברונקו החדש בגלל בעיות בגג המרכב

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > פורד דוחה את המסירות של הברונקו החדש בגלל בעיות בגג המרכב

צרות עד הגג

2021 היתה אמורה להיות השנה של פורד ברונקו, הדגם שאמור להשיב קצת מהסקס אפיל שהתאדה מהיצרנית האמריקאית, שלצד השקת שני הדגמים החשמליים החשובים, הפורד F-150 והפורד מוסטנג מאך E, השקיעה מיליארדים רבים בפיתוח חיית השטח, כדי שזו תסתכל בלבן של העיניים של הג׳יפ רנגלר, טויוטה 4Runner ולנד קרוזר והלנד רובר דיפנדר החדש. 

אבל, מסתבר שלצד הבאזז העצום סביב הברונקו החדש (ובצדק), יש גם לא מעט תקלות שקצת מקלקלות את החגיגה. במפעל של פורד במישיגן תועדו אלפי רכבים חונים תחת השמש החמה, מסיבה לא ממש ברורה, שכן לאף יצרן אין אינטרס אמיתי להחזיק אצלו רכבים באחסנה כזאת.

פורד ברונקו
פורד ברונקו ללא הגג הבעייתי

במכתב שנשלח מפורד אל הלקוחות שהזמינו את דגמי ברונקו עם הגג הקשיח (Hard Top), החברה מתארת בעיה באיכות המרכב של הגג, שעשוי לגרום לחדירת מים ולחות ולכן יש להחליפו. המשמעות הישירה היא שלקוחות שכבר קיבלו את הרכב יהיו זכאים להחלפת הגג ללא תשלום ומסירת הרכבים שטרם יצאו ממפעלי החברה תדחה עד להחלפת הגג הבעייתי בחדש. בפורד פיצו את הרוכשים המאוכזבים באלף דולר לרכישת אביזרים לברונקו החדש שלהם, וכאלה יש כ-200, אז לא יהיה להם קשה למצוא על מה לבזבז את הכסף. בפורד גם רמזו למי שטרם ייצרו את הרכב שלו, שהחלפה לגג מבד, Soft Top, עשויה לזרז את הליך המסירה של הרכב.

בישראל אגב, דלק מוטורס היבואנית מכרה את כל המלאי של הברונקו, שהיקפו לא פורסם, בהליך Pre-Sale שארך שעתיים בלבד. 

גם לקוחות שהזמינו את הפורד מוסטנג מאך E החשמלית קיבלו מפורד הודעה על דחיית מועד המסירה בשישה שבועות בגלל המחסור בשבבים.

פורד ברונקו
פורד ברונקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו