עושה עלייה: משלוח ראשון של דגמי ג'ילי גיאומטרי C בדרך לישראל
loader image

עושה עלייה: משלוח ראשון של דגמי ג'ילי גיאומטרי C בדרך לישראל ⚡

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > עושה עלייה: משלוח ראשון של דגמי ג'ילי גיאומטרי C בדרך לישראל ⚡

הולך עם הזרם

קבוצת יוניון מוטורס מציינת אבן דרך משמעותית, עם צאתו לדרך של המשלוח הראשון של רכבי ג'ילי (Geely) שיצאו מסין וצפויים להגיע לישראל במועד ההשקה בתחילת אוקטובר השנה.

ג'ילי גיאומטרי C

בטקס חגיגי שנערך בעיר שיאמן שבסין, הועמס המשלוח הראשון של דגמי ג'ילי גיאומטרי C על גבי האוניה שכבר עושה את דרכה לנמל אילת. יחד עם זאת, לא מדובר בדגמים הראשונים שיגיעו לארץ, שכן ביוניון כבר הנחיתו פה דגמי לצרכי תקינה.

ג'ילי גיאומטרי C הוא קרוסאובר קומפקטי 100% חשמלי המציע טווח של 550 ק״מ בין טעינות בגרסה עם הסוללה הגדולה בקיבולת 70 קוט״ש ו-400 ק״מ בגרסה עם סוללת 53 קוט״ש. אבל, וכאן יש אבל גדול, קחו בחשבון שהנתונים הללו הם לפי תקן NEDC הישן, שאיך נאמר בעדינות, עושה עוד יותר הנחות מאלו של WLTP החדש. הטווח הריאלי צפוי להיות סביב 300 ק״מ לסוללה הקטנה ו-400 ק״מ לגדולה יותר. בכל מקרה, לא נישאר יותר מדי זמן במתח 😉

מתחת למכסה מלפנים יש מנוע חשמלי בהספק של 204 כ״ס (150 קילוואט) ומומנט של 31 קג״מ, שמוריד את הכוח לגלגלים הקדמיים בלבד ומזניק אותו בתוך 6.9 שניות מרשימות מ-0 ל-100 קמ״ש, כשהסקאלה נסגרת ב-150 קמ״ש.

ג'ילי גיאומטרי C

לג'ילי גיאומטרי C בסיס גלגלים של 270 ס״מ, אורך של 443 ס״מ, 183.3 ס״מ רוחב ו-156 ס״מ גובה. מרווח הגחון עומד על 14 ס״מ ובתא המטען ימתינו לכם 340 ליטרים או 1,150 ליטרים כששורת המושבים מאחור מקופלת. סטנדרטי לחלוטין בקטגוריה.

קבוצת ג'ילי היא יצרן הרכב הפרטי הגדול ביותר בסין, ומחזיקה בעלות בכמה מותגים אירופאים נחשבים כמו לוטוס, פולסטאר, Lynk & Co וגם וולוו, אותה רכשה מפורד ב-2010 במחיר ״מציאה״ של 1.8 מיליארד דולר. ב-2018 היא אף רכשה 9.7% ממניות דיימלר, חברת האם של מרצדס, איתה היא חולקת שיתופי פעולה בתחומים שונים. נכון לשנת 2020, ג'ילי הוא מותג הרכב הפרטי הנמכר ביותר בסין, כשישראל צפויה להיות אחת המדינות הראשונות בדרך לחדירה של המותג לאירופה.

תמונות: ג'ילי

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו