מרצדס מעדכנת את ארבעת דגמי משפחת ה-E-Class של AMG
loader image

מרצדס מעדכנת את ליין דגמי ה-AMG E-Class

קריאה

הכל נשאר במשפחה

מרצדס עדכנה את ליין ה-E-Class של AMG, הקטגוריה השניה הכי יוקרתית אחרי ה-S-Class (שמתי את ה-G-Class בצד, כן?) בכל ארבעת הגרסאות שלה: סדאן, סטיישן, קופה וקבריולט. ארבע הגרסאות יוצעו עם מנועי בי-טורבו 6 ו-8 צילינדרים מוגדשים ובהספקים שבין 435 ו-612 כ״ס ששודכו לתיבת 9 הילוכים אוטומטית, AMG SPEEDSHIFT, המשלבת בין החלפה מהירה ויעילות גבוהה. במרצדס מספרים שהם שמרו על כל המאפיינים הספורטיביים של ה-E-Class ואפילו דאגו שהליין יהיה נוח יותר לעומת הדגמים הקיימים.

סטנדרט לא סטנדרטי

כסטנדרט, ארבעת הדגמים החדשים של ה-AMG E-Class יגיעו עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים בטכנולוגיית 4MATIC+, מה שיאפשר אחיזה טובה יותר בתנאי כביש ומזג אוויר קשים ויציאה טובה יותר מהמקום כשתרצו להשתעשע קצת, במסגרת המהירות המותרת, כן? בחזית הם קיבלו את הגריל העדכני של שפת העיצוב הנוכחית של AMG, עיצוב חדש לפגוש גם מאחור, עיטורי סיבי פחמן מבחוץ וחישוקי ״19 או ״20. מבפנים העדכונים הבולטים הם שדרוג לצמד לוח השעונים הדיגיטלי וצד המולטימדיה בגודל שבין ״10.25 ל-״12.25 בדגם ה-S המפואר, מערכת המולטימדיה ה-MBUX העדכנית הכוללת פקודות קוליות באמצעות צמד המילים ״Hey Mercedes״, מושבי עור נאפה ספורטיביים, הגה ספורטיבי של AMG עם נגיעות אלקנטרה ושלל אפשרויות שליטה וכפתורים שיחסכו לכם למתוח איברים עד לקונסולה או לצג המגע.

מחזירה עודף מ-4 שנ׳

גרסאות ה-E 63 S 4Matic פלוס צוידו במנוע בנזין V8 Biturbo בנפח 4 ליטרים, המפיקים 612 כ״ס ומומנט של 86.6 קג״מ המתקבל כבר ב-4,500 סל״ד. זמן התאוצה מ-0 ל-100 קמ״ש עומד על 3.4 שנ׳ בגרסת הסדאן ו-3.5 שנ׳ בגרסת הסטיישן.

כדי להבטיח אחיזה אופטימלית, גרסאות ה-E63 צוידו גם בנעילת דיפרנציאל אחורית אלקטרונית, המונעת החלקה של הגלגל הפנימי בפניות, ללא כל התערבות של הבלמים.

גרסת הבסיס, ה-E 63 4MATIC פלוס, קיבלה את אותו מנוע, רק שכאן הוא מפיק 571 כ״ס ומומנט מירבי של 77.3 קג״מ, שלוקחים אותו מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 3.5 שנ׳ בגרסת הסדאן ו-3.6 שנ׳ בגרסת הסטיישן.

דגמי ה-E 53 צוידו במנועי V6 בנזין בנפח 3 ליטרים, המפיקים 435 כ״ס, תוך שימוש ב-EQ Boost, מערכת חשמלית שעוזרת למנוע ביציאה מהמקום ובשיוט, בדומה למערכות Mild Hybrid.

ההגה החדש של AMG משנה את ההתנהגות שלו במהירויות ובתנאי דרך שונים וידרוש מכם להפעיל פחות כוח במהירויות נמוכות בתוך העיר, אבל במהירויות גבוהות מחוץ לעיר תצטרכו להחזיק אותו היטב. בקטע טוב. בהגה החדש (ובמערכת המולטימדיה) תוכלו לבחור מבין שישה מצבי נהיגה: מצב לכביש רטוב, מצב קומפורט, ספורט, ספורט פלוס, מותאם אישי ומסלול. הפיצ׳ר הזה אגב, מגיע כסטנדרט בגרסאות ה-S. המצבים השונים מגדירים את ההתנהגות של המנוע, תיבת ההילוכים, ההגה והמתלים.

השיווק של דגמי ה-E-Class החדשים צפוי להתחיל בישראל במהלך החצי הראשון של 2021.

תמונות: © Mercedes-Benz AG

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו