מדליקים את 2021: לובינסקי מנחיתה בישראל את MG EHS PHEV
loader image

מדליקים את 2021: לובינסקי מנחיתה בישראל את MG EHS PHEV

קריאה

מתחיל בגדול

קבוצת לובינסקי פותחת את 2021 עם השקה מעניינת במיוחד, MG EHS PHEV, קרוסאובר קומפקטי היברידי נטען שמתהדר בנתונים כמו 258 כ״ס, 6.9 שניות מ-0 ל-100 קמ״ש ומומנט משולב מקסימלי של 48.9 קג״מ. ה-MG EHS PHEV נכנס אל הקטגוריה העמוסה בישראל, C-SUV אבל יהנה מהפופולאריות של אחיו הקטן שמחזיק בתואר הרכב החשמלי הנמכר בישראל עם כ-700 מסירות, ה-MG ZS EV הנמצא בקטגוריה אחת מתחת.

גם בעיצוב החיצוני, ה-MG EHS PHEV החדש נראה כמו האח הגדול והחטוב של ה-MG ZS EV, עם פנסי לד מלפנים ומאחור, סיומת מפלטים בגימור כרום, פסי הטענה, חלונות מושחרים מאחור, חישוקי ״18 ועוד…

ה-MG EHS PHEV ישווק ברמת גימור אחת ומאובזרת במיוחד עם שם המצלצל כמו חבילת אינטרנט משנות ה-90: NET UP. בסיס הגלגלים שלו עומד על 272 ס״מ, 4,574 מ״מ באורך, 2,078 מ״מ (כולל מראות), 1,664 מ״מ בגובה ו-463 ליטרים בתא המטען ו-1,287 ליטרים כשהשורה האחורית מקופלת.

בין שאר הפיצ׳רים שמוצעים ברמת הגימור הזאת: לוח מכוונים דיגיטלי מלא בגודל ״12.3, צג מולטימדיה בגודל ״10.1 אינץ׳ עם תמיכה ב-Android Auto ו-Apple CarPlay, מצלמות היקפיות 360, מושבים משולבים עור ואלקנטרה עם מושבים מחוממים ומתכוונים חשמלית מלפנים, גג פנורמי נפתח, דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת כולל פתח לנוסעים מאחור (לא אזור נפרד), בלם יד חשמלי כולל Auto Hold, תאורת אווירה עם 64 מצבים וחיישני חניה מלפנים ומאחור.

יחידת ההינע של ה-MG EHS PHEV משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 162 כ״ס ומומנט מירבי של 25.5 קג״מ, ובין מנוע חשמלי המותקן מלפנים ומפיק 122 כ״ס ומומנט מיידי של 23.4 קג״מ. הוא יונק מסוללה בקיבולת של 16.6 קוט״ש בקירור נוזלי. ביחד, הצמד הזה מפיק כאמור 258 כ״ס ומומנט מירבי של 48.9 קג״מ. הכוח מועבר לגלגלים הקדמיים בלבד באמצעות תיבת 10 הילוכים, 6 מהם בתיבה המוצמדת למנוע הבנזין ו-4 למנוע החשמלי. המהירות המירבית עומדת על 190 קמ״ש.

ב-MG EHS PHEV ניתן לנסוע על חשמל בלבד לטווח של 52 ק״מ או 130 קמ״ש, מה שמאפשר נתון צריכת דלק של 55.1 ק״מ לליטר לפי תקן WLTP (קבוצת זיהום 2). בורר מצבי הנהיגה מאפשר לנסוע על חשמל בלבד, בנזין וחשמל משולב (היברידי) או מצב שבו מנוע הבנזין עובד לבד ומטעין את הסוללה.

ב-MG EHS PHEV התקינו מטען פנימי חד פאזי בהספק של 3.7 קילוואט המאפשר להטעין את הסוללה במלואה בעמדת AC (16 אמפר) בתוך כ-4.5 שעות או באמצעות שקע ביתי שתארך כ-3 שעות נוספות.

מפרט הבטיחות לא מאכזב וכולל 6 כריות אוויר, תיקון סטייה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים, בלימת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה כולל זיהוי תמרורים והמלצה להתאמת מהירות הנסיעה, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, סיוע בנהיגה בפקקים, מניעת סינוור רכב המגיע ממול, התרעה מפני רכב הנמצא בשטח מת ועוד.

ה-MG EHS PHEV ברמת הגימור NET UP ישווק עם תג מחיר התחלתי של 158,888 ש״ח הכולל אחריות של 8 שנים או 150,000 ק״מ על הסוללה ו-5 שנים או 150,000 ק״מ על שאר מערכות הרכב. צפויה לו תחרות לא פשוטה עם ההגעה הצפויה של שלל דגמים חשמליים והיברידיים נטענים כמו ה-3008 החדש, ניסאן אריאה, סיטרואן C4, סקודה אניאק, פולקסווגן ID.4 ועוד.

תמונות: יצרן

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *