עוד SUV מגיע למהפכה החשמלית בישראל: MG Marvel R
loader image

עוד SUV חשמלי בדרך: MG Marvel R

קריאה
🌎 השקה עולמית > MG Marvel R (דגם חדש)

עולה על הלוח

חברת MG הסינית לא נחה ומציגה SUV חשמלי נוסף המונע באמצעות סוללה (BEV) שקיבל את השם Marvel R ונתונים די מרשימים: טווח של 400 ק״מ, 4.9 שניות מ-0 ל-100 קמ״ש, הנעה כפולה ומהירות מירבית של 200 קמ״ש. הוא צפוי להתחרות באינפלציית דגמי ה-SUV החשמליים שינחתו אצלנו במהלך השנתיים הקרובות, חלקם הלא מבוטל מסין.

ה-MG Marvel R מציג מידות גדולות יחסית לקטגוריה שלו, C-SUV, עם 467.4 ס״מ אורך, 191.9 ס״מ ברוחב, 161.8 ס״מ בגובה ובסיס גלגלים נדיב של 280 ס״מ, שמצביע על כך שצפוף לא יהיה בפנים. דווקא בתא המטען הנתון הוא די מאכזב, 357 ליטרים בלבד, שהופכים ל-1,396 ליטרים כששורת המושבים השניה מקופלת.

העיצוב החיצוני כולל לא מעט קווי מתאר שמעניקים לו מראה ספורטיבי, עם קשתות כפולות מעל הגלגלים, כשגם הידיות נכנסו פנימה משיקולי אווירודינמיות ומקדם גרר. בפנים, מסך אנכי בגודל 19.4 אינץ׳ גונב את ההצגה וממנו אפשר למעשה לשלוט ברוב הפיצ׳רים של ה-MG Marvel R ומערכת המולטימדיה. מאחורי ההגה יש לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ״12.3 וכמו שראינו ב-MG EHS PHEV החדשה, נעשה לא מעט שימוש בעור ואלומיניום מוברש כדי לתת מראה יוקרתי.

ה-MG Marvel R מיוצר בשתי גרסאות: הנעה כפולה ואחורית. הגרסה החזקה יותר משלבת בין צמד מנועים חשמליים בסרן האחורי ואחד בסרן הקדמי, מה שמעניק לו הנעה כפולה. ההספק המשולב של שלושת המנועים עומד על 288 כ״ס ומומנט של 68 קג״מ שמזניקים אותו מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 4.9 שניות, עד למהירות מירבית של 200 קמ״ש. המנועים ניזונים מסוללה בקיבולת 70 קוט״ש (שעושה שימוש בפועל ב-65 קוט״ש בלבד) שניתן להטעין 80% ממנה בתוך 30 דקות בלבד, בטעינת DC מהירה הודות למטען פנימי תלת פאזי בהספק 11 קוט״ש, או כ-7 שעות בטעינת AC ביתית. הסוללה מאפשרת לו טווח מוצהר של 400 ק״מ בין טעינות לפי תקן WLTP, או 340 ק״מ ריאלי. ב-MG Marvel R הותקנה גם מערכת V2L המאפשרת להפעיל מכשירי חשמל באמצעות שקל חשמלי, או אפילו להטעין רכבים חשמליים אחרים.

ב-MG לא מסרו יותר מדי פרטים אודות מערכות הבטיחות, אבל כן ציינו שה-Marvel R יכלול את מערכת הסיוע לנהג, ה-MG Pilot.

ה-MG Marvel R אמור להגיע לישראל במהלך החצי השני של 2021 באמצעות קבוצת לובינסקי.

תמונות: יצרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו