מיצובישי חושפת דגם חשמלי ראשון אי פעם: מיצובישי איירטרק ⚡
loader image

מיצובישי חושפת דגם חשמלי ראשון אי פעם: מיצובישי איירטרק ⚡

קריאה
🌎 השקה עולמית > מיצובישי חושפת דגם חשמלי ראשון אי פעם: מיצובישי איירטרק ⚡ (דגם ראשון אי פעם)

היהלום החשמלי

שמה של מיצובישי נמחק היום מרשימה לא ממש מכובדת של יצרניות רכב שעדיין לא הציגו דגם עם הנעה 100% חשמלית, כשחשפה את מיצובישי איירטרק בתערוכת הרכב שמתקיימת בגוואנגז'ו שבסין, שם הוא צפוי להתחיל להימכר במהלך 2022. אמנם מדובר בדגם החשמלי הראשון אי פעם של מיצובישי, אבל, דגם בשם זהה כבר היה בשימוש היצרנית היפנית עבור האאוטלנדר הפופולארי, לפני שזה קיבל את שמו הנוכחי.

מיצובישי איירטרק
מיצובישי איירטרק
מיצובישי איירטרק
מיצובישי איירטרק

מיצובישי איירטרק הוא פרי ראשון של שיתוף הפעולה בין מיצובישי ו-GAC הסינית, ולמרות שבהודעה הרשמית שפורסמה ע״י מיצובישי אין ממש אזכור ל-GAC איון, לפחות לפי המפרט והמידות של המכונית, ככל הנראה יש בין השתיים הרבה מן המשותף. מיצובישי איירטרק מציג מידות של 463 ס״מ אורך, 192 ס״מ רוחב, 172.8 ס״מ גובה ובסיס גלגלים די מרשים של 283 ס״מ, מידות שזהות באופן מחשיד לאלו של GAC איון.😉

מעבר לעיצוב בשפה החדשה של מיצובישי, עם צמד הפנסים הצרים מלפנים ומתחתם תאורת הלד הראשית שכבר פגשנו בדגמים האחרונים שהושקו, מיצובישי אייר גם קיבל גריל קדמי חדש, אך בניגוד לדגמים חשמליים רבים הוא דווקא לא אטום. גם ידיות הדלתות מוכמנות משיקול אווירודינמיות ובתמונות שפורסמו ע״י מיצובישי, האיירטרק קיבל צביעה דו גוונית עם גג שחור.

תא הנוסעים קיבל עיצוב עתידני עם מושבים בשני צבעים ומינימום כפתורים. הדבר הראשון שפוגשים זה הגה בעיצוב חדש לחלוטין, כשמאחוריו לוח המחוונים הדיגיטלי יודע להציג ניווט מבוסס מציאות רבודה ולצידו מסך מולטימדיה שבלע את הפקדים הפיזיים של המזגן. האבזור כולל בין השאר מצלמות 360, הפעלת תכונות באמצעות פקודות קוליות תאורת אווירה.

מיצובישי איירטרק
מיצובישי איירטרק

סוללה בקיבולת 70 קילוואט שעה המותקנת ברצפת הרכב ותורמת לחלוקת משקל מאוזנת, משלימה לו משקל כולל של כ-1900 ק״ג. במיצובישי לא מסרו פרטים לגבי הספק המנוע, אבל אם ניצמד לנתונים של GAC איון, אז הוא צפוי להפיק כ-180 כ״ס ולגמוע מרחק של כ-400 ק״מ בין טעינות (520 ק״מ לפי תקן CLTC הסיני).

מיצובישי איירטרק
מיצובישי איירטרק

תמונות: מיצובישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו