מיצובישי ישראל שוברת שיא של שני עשורים: 3,000 מסירות בחודש אחד
loader image

מיצובישי ישראל: שיא של 3,000 מסירות בחודש אחד

קריאה

שעת השיא

מיצובישי ישראל פותחת את 2021 בסערה ושוברת שיא מסירות חודשי של שני עשורים, עם כ-3,000 נהגים שקיבלו את רכבם וקרעו את הניילונים בחודש ינואר 2021, גידול של 15% ביחס לחודש המקביל אשתקד. באופן לא מפתיע, כמעט שני שליש מהמסירות היו של דגמי ה-SUV של המותג, אקליפס, ASX וכמובן האאוטלנדר הוותיק, שנמצא איתנו קרוב לשני עשורים ומכר עד היום כ-2.6 מיליון יחידות מסביב לעולם, 48 אלף מהם בישראל. הוא אמור לצאת לגמלאות במהלך חודש פברואר, עם חשיפת היורש שייכנס לנעליו הגדולות, וזה ינחת אצלנו כבר לקראת חודש יולי השנה.

האאוטלנדר החדש מעורר ציפייה ובמיצובישי כבר החלו לשחרר תמונות ראשונות שלו. באופן לא מפתיע, הוא צפוי להיות די דומה ל-ASX החדש, שכבר קיבל את שפת העיצוב החדשה של מיצובישי.

מיצובישי אאוטלנדר החדש – בקרוב גם אצלנו

בסרטון ששחררה היצרנית היפנית, היא בחרה להציג את האאוטלנדר החדש דווקא בנסיעת שטח, מים ובוץ, בניסיון להחזיר לעצמה קצת ממורשת השטח שאבדה לה עם הפסקת ייצור הפאג׳רו. עם יכולות שטח גבוהות מאלו של רכבי פנאי ממוצעים בעלי הנעה כפולה, כמו הסובארו פורסטר למשל, האאוטלנדר החדש יוכל לפתוח לעצמו הזדמנויות בקרב קהלים חדשים שרוצים להפוך את סופי השבוע שלהם למעניינים יותר.

תמונות: מיצובישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו