דירוג צבעי הרכב הפופולאריים ביותר לשנת 2020: נמשך השעמום
loader image

וצבעי הרכב הפופולאריים לשנת 2020 הם…

קריאה

צבע הכסף

חברת Axalta הנחשבת לספקית מובילה בתחום חומרי הגלם לצבע בקרב יצרניות הרכב, מפרסמת את נתוני הצבעים הפופולאריים ביותר לרכבים בשנה החולפת. לא פחות מ-81% מהרכבים שיוצרו נצבעו בצבעים סולידיים כמו לבן, שחור, אפור וכסף. לצבע הרכב יש כמובן השפעה ישירה על הסחירות שלו, המהירות שבה הוא נמכר וכמובן – המחיר שתקבלו בתמורה. ככל שהצבע יהיה יותר פופולארי, כך תוכלו להיפרד מהרכב בקלות יותר.

טויוטה קורולה לבנה. המכונית הנמכרת בישראל 2020

לאור כך, באופן לא מפתיע, הצבעים הפופולאריים הם גם הסחירים ביותר, כשלבן שולט עם 38% מהרכבים. הנתון הזה מורכב מ-27% לבן ״רגיל״ ו-11% לבן פנינה. הצבע הלבן שולט בדומיננטיות במצעד הזה כבר עשור שלם.

במקום השני, תיראו מופתעים… שחור. ״חביב הקהל״ שומר על מקומו השני בצורה יציבה ופופולארי בעיקר בקרב רכבי יוקרה. אל תיראו מופתעים.

במקום השלישי, הצבע האפור עם ״נתח שוק״ של 15% מהרכבים שנמכרו במהלך שנת 2020 המקוללת. במקום הרביעי צבע כסף שיורד לראשונה למספר חד ספרתי עם 9%.

מסך רכבי הפרארי שנמכרים כיום בצבע אדום

העסק מתחיל להיות מעניין רק במקום החמישי, שם הצבע הכחול תופס כ-7% מהנתח. אדום ששולט בעיקר בקרב רכבי ספורט ואדרנלין נמצא במקום השישי עם 5%. בתחילת שנות ה-90, כ-85% מרכבי הפרארי שיוצרו, נצבעו באדום. כיום המספר הזה ירד ל-40% אך עדיין שולט ביד רמה. חום/בז׳ עם 3%, צהוב/זהב עם 2%, ירוק עם אחוז אחד וכל שאר הצבעים גם כן עם אחד בודד, סוגרים את הרשימה.

חברת Axalta משווקת את הצבעים שלה בקרב 100,000 לקוחות בתחום הצבע לרכב, ב-130 מדינות. מחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-4.5 מיליארד דולר, היא מחזיקה ארבעה מרכזי פיתוח וו-932 פטנטים בתהליכים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *