פיג׳ו 508 Fastback מושקת בישראל בגרסה היברידית נטענת
loader image

פיג׳ו משיקה בישראל את 508 Fastback, רכב סלון יוקרתי בגרסה היברידית נטענת

קריאה

נמדד בביצועים

המתקפה החשמלית של קבוצת לובינסקי ממשיכה עם השקת הפיג׳ו 508 Fastback, מכונית הסלון הספורטיבית (Peugeot 508 Fastback PHEV) בגרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) וברמת גימור אחת, GT. מדובר באחד הדגמים המרגשים והמפוארים בהיצע הדגמים של היצרנית הצרפתית.


עיצוב

הפיג׳ו 508 Fastback קיבלה את תאורת הלד בחזית שיורדת אל תוך הפגוש בצורת טפרים וחלק אחורי משתפל בגלל תצורת הקופה. בפרופיל ניתן לראות חישוקי ״18 בעיצוב חדש וספורטיבי. בפנים נעשה הרבה שימוש בעץ, עור ואלקנטרה כדי לתת תחושה של רכב יוקרתי. בפיג׳ו שמו דגש על הנמכת הרעשים בתא הנוסעים ועשו שימוש בחומרי בידוד מתקדמים.

מנוע וסוללה

נתחיל באדרנלין: 225 כ״ס ומומנט מירבי של 32.6 קג״מ זה הנתון המשולב של ה-508 Fastback. זה קורה בזכות מנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים המפיק 180 כ״ס ומומנט מירבי של 30.6 קג״מ ב-2,750 סל״ד, ומנוע חשמלי המותקן על הסרן הקדמי ומפיק 110 כ״ס ו 32.6 קג״מ של מומנט מיידי. המנוע החשמלי מוזן מסוללה בקיבולת של 11.8 קוט״ש ועם התיבה האוטומטית 8 הילוכים, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 7.9 שנ׳, עד לקצה סקאלה של 240 קמ״ש. נסיעה על חשמל בלבד מתאפשרת לטווח של 57 ק״מ לפי תקן WLTP או עד למהירות של 135 קמ״ש. פליטת ה-CO2 עומדת על 33 גרם לק״מ (קבוצת זיהום 2). בסוללה הותקנה מערכת בקרה המייצרת טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל תנאי מזג אוויר. כשהסוללה עומדת להתרוקן, מנוע הבנזין יטעין אותה כדי שהמנוע החשמלי יעבוד, מה שיפחית את זיהום האוויר. הפיג׳ו 508 Fastback צויד במטען מובנה (On Board Charger) בהספק של 7.4 קילוואט שיודע לקבל טעינת AC בלבד. טעינה מעמדת AC ביתית (Wallbox) או ציבורית תארך כשעה וחצי או כחמש וחצי שעות משקע ביתי רגיל. כמו בכל הדגמים הנטענים של פיג׳ו גם פה יש בורר מצבי נהיגה: ספורט, היברידי, נוחות וחשמל. המצבים הללו מאפשרים לשמור את האנרגיה בסוללה לנסיעה בתוך העיר ולנסוע מחוץ לעיר על מנוע הבנזין בלבד. כמובן שמצב ספורט מעיר את שני המנועים לביצועים אופטימליים.

אבזור ובטיחות

הפיג׳ו 508 Fastback מגיע עם רשימת אבזור שלא נופלת מרכבי יוקרה. יש לה מתלים אדפטיביים המכוילים לפי מצב הנהיגה הנבחר, לוח שעונים דיגיטלי i-Cockpit 3D בגודל ״12.3, מערכת מולטימדיה בגודל ״10 עם 10 רמקולים ותמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, טעינה אלחוטית לסלולארי, בקרת אקלים עם שני אזורים, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. המושבים מלפנים מכוסים באלקנטרה משולב עור נאפה עם עיסוי וחימום, פנסי Full LED ראשיים, חלונות כהים, חישוקי ״18 והרשימה עוד ארוכה. מערכות הבטיחות כוללות בלימת חירום עד למהירות של 140 קמ״ש, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז הנתיב, מצלמות 360, זיהוי תמרורים, התרעה מפני רכב בשטח מת ועוד.

צ׳ק אאוט

על הפיג׳ו 508 Fastback מודבק תג מחיר של 244,990 ש״ח, כשבמחיר הזה מקבלים את הרכב עם אחריות של 100,000 ק״מ או 3 שנים על הרכב, 160,000 ק״מ או 8 שנים על הסוללה וגם עמדת טעינה (לא כולל התקנה) עד לסוף דצמבר 2020.

תמונות: פיג׳ו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו