שרגא כץ מונה למנכ"ל EV-Edge מקבוצת יוניון מוטורס
loader image

שרגא כץ מונה למנכ"ל EV-Edge מקבוצת יוניון מוטורס

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > שרגא כץ מונה למנכ"ל EV-Edge מקבוצת יוניון מוטורס

אנרגיות חדשות

חברת EV-Edge מקבוצת יוניון מוטורס, המספקת פתרונות טעינה לרכבים חשמליים, מינתה את שרגא כץ למנכ״ל החדש של החברה, במקום רונן יבלון שמונה לאחרונה למנכ״ל Geely ישראל.

EV-Edge היא רשת הטעינה הגדולה והמובילה בישראל עם אלפי עמדות פרטיות מותקנות בבתים, ולמעלה מ-500 עמדות ציבוריות ברחבי הארץ: מתחמי עסקים, קניות ומלונאות, מתחמים מוניציפליים ועמדות מהירות בדרכים מהירות. פתרונות הטעינה של EV-Edge מנוהלים באמצעות ניהול חכם של הרשת וממשקי שירות לקוח המבוססים על אפליקציות ותוכנות ייחודיות של החברה.

שרגא כץ (51) הוא בוגר הפקולטה להנדסת חשמל בטכניון (בהצטיינות) ומוסמך במנהל עסקים (MBA) בפקולטה לניהול באוניברסיטה תל-אביב (בהצטיינות). הוא מגיע עם רקע עסקי וניהולי בעולמות הטלקום ואנרגיה (מסורתית ומתחדשת) לתחבורה. בין תפקידיו בעבר כיהן כמנהל ארגון המכירות בצפון אירופה בחברת גילברקו וידר-רוט האמריקאית, מובילה עולמית באספקת מערכות ופתרונות לחברות דלק וציי רכב והוביל בחברת גילברקו את המכירות הראשונות של עמדות טעינה חשמליות מהירות ומערכות ניהול לחברות הדלק המובילות בשוק הצפון אירופאי, העומד בחזית העולמית של תחבורה חשמלית ובשיעורי החדירה של כלי רכב חשמליים.

שרגא כ״ץ, מנכ״ל EV-Edge 📷 ליאת קוטנר ואדי שטרן / סטודיו Profile Picture

בנוסף, כץ שימש לפני כן כסמנכ"ל בחברת אורפק הישראלית, המספקת פתרונות ניהול דלק ותשלום לחברות דלק וציים. בין השאר הוביל את פעילות הדלקן האוניברסלי במשק הדלק הישראלי לרבות מול חברות הדלק, ציי הרכב, משרד האנרגיה ומכון התקנים. לפני אורפק, שימש בתפקידי ניהול מוצר, שיווק ומכירות בינלאומיים בחברת קומברס.

רן דנאי, מנכ"ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון מוטורס: "שרגא הוא מהמנהלים המוערכים והמקצועיים ביותר בתחום האנרגיה לתחבורה ואני שמח שהוא בחר להצטרף לקבוצת יוניון, ולניהול EV-Edge החדשנית. אין לי ספק שניסיונו העשיר וכישוריו הרבים יאפשרו לו להוביל את החברה להמשך צמיחה, ואני משוכנע שתחת ניהולו של שרגא, EV-Edge תמשיך להוביל את התחום ולהיות מפורצות הדרך של עידן הרכב החשמלי בישראל. אני מבקש בהזדמנות זו להודות לרונן על חלקו המשמעותי בהקמת EV-Edge וניהולה עד כה בהצלחה רבה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש בקבוצה״.

עמדת טעינה של EV-Edge

שרגא כץ: "מהפכת הרכב החשמלי כבר כאן ואין ספק כי מדובר בעתיד הניידות העולמית. בתחום הניידות החשמלית המאתגר והצומח, EV-Edge מיצבה עצמה כחברה המובילה בישראל המספקת פתרונות חדשניים, מתקדמים וכוללים לטעינה חשמלית. אני מאוד נרגש לקבל לידיי את ההובלה של EV-Edge ורואה בהזדמנות זו אתגר יוצא דופן. תפקידי הוא לא רק להמשיך את ההצלחה והצמיחה בחברה, אלא לייצר גם הזדמנויות חדשות ולהמשיך לבסס את EV-Edge כבחירה הראשונה של הלקוחות בישראל לספק פתרונות ושירותים לטעינה של כלי רכב חשמליים ולפתרונות ניהול אנרגיה נוספים אשר יאפשרו תחבורה חשמלית  תחרותית ואיכותית".

תמונות: יח״צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו